Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Őöhm..

2023. március 14. - Sandakutya

Csak a puncijára vágyom. Azt látom magam előtt. A finoman szőrös, fazon igazított, nedves, hívogatóan kissé nyílt rést. Csak az kell most.

Emlékezhetnék a mosolyára, az örökké fiatal arcára, a tökéletes bőrére, de amit sosem tudok elfelejteni, az az, amikor belecsusszanok, és érzem, hogy kész vagyok. Sosem tudtam érzésekre, érintésekre visszaemlékezni. De ahogy benne vagyok, az a finom (és most jönnének ide felsorolva a melléknevek) puncija... Itt a végem, ez a tökéletes PINA. Csupa nagy betűvel. És tudom, hogy az ő hangszerén, csak én tudok igazán jól játszani.

Kár, hogy már nem nekem muzsikál.

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr3117911583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bvrm 2023.04.24. 12:55:32

Mindig ezek a befejezetlen történetek. Pedig volt befejezés. Felhívott magához és könnyek közt mondta, hogy neki ez nem jó, úgyhogy erősnek kell lennie, itt a vége, mert én még tíz év múlva is feljárnék hozzá dugni. Jól gondolta. Szépen búcsúztunk. Körbecsókoltam, elkapott a hév, letepertem a kanapéra és szó szerint meghágtam. Nem ellenkezett. Elélvezett, sírt, aztán átváltottam a popsijára és néhány erőteljes lökés után beleélveztem. Szerette ő is, én meg éltem haltam a szűk kis ánuszáért.
Aztán többet nem találkoztunk, ha hívtam mindig hárított, pedig azt hittem, hogy nem fog bírni nemet mondani.
Nem fogtam fel, hogy az volt az utolsó együttlétünk. Van valakije, együtt élnek. Bejelölt FB-n, én nem igazoltam vissza. Hiányzik, de nem az ismeretségére vágyom, hanem a pinájára és a segge lyukára, meg hogy úgy nézzen, mosolyogjon a szemembe közben.

Sandakutya 2023.04.27. 10:24:50

Bocsi, az ember érez valamit és jól leírja. Ez ennyi.
Persze a te verziód is egy lehetőség.
süti beállítások módosítása