Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Videó

2023. szeptember 26. - Sandakutya

- Szia Tündérke! - szólok bele, mert látom, hogy Katka hív.
- TE MOST TÉNYLEG BASZAKODSZ VELEM!? - hangzik a kedves visszaköszönés.

Otthon vagyok egyedül, megint nem találok a Netlixen semmit, pedig már félórája lapozgatok ide-oda.
Igazán nem számítottam a hívására, jó ideje már, hogy nem keressük egymást. Csak remélni tudom, hogy majd egyszer megbocsájt, és megért. Kicsit. Talán.

De most épp torkaszakadtából üvölt, közben hallom, hogy autók mennek, és próbál egy mentőt is túlordítani.
Ez kint van az utcán? 
- ÉS HOGY ROHADJON KI A ... - folytatja olyan kis aranyosan.
Gondolkozom rajta, hogy kinyomjam-e. Azért egyszer próbálkozom.
- Halló! Halló! Itt vagy?
- ITT. HALLÓ! NEM HALLASZ? - ordít még hangosabban, már berecsegett a hangszóróm.
- De hallak, de légyszíves mond el, most mi történt, hogy legalább meg tudjam védeni magam.
- HOGY LEHETSZ EKKORA PARASZT, HOGY...
Na jó, de tényleg. Ennek mi értelme? Már épp nyúlok a megszakító gombhoz, mikor meghallom a kulcsszavakat: "videót, feltölteni".
- Várj, miről beszélsz?

Végül kibogózuk.
Valaki - nem én, hülye vagy, ilyet miért tennék? - letöltötte az ominózus videót, amin az anyját dugják, és másik címmel feltöltötte: "Julit basszák a lánya Kati előtt, majd a lány is beszáll".
És felmickézték a képen a nőket: Juli, Kati. Bezzeg a pasira nem írták oda "Juli aktuális ex nagyhasú pasija".
És még angolul és megteggelte, hogy aki nem beszél magyar, az is rá tudjon keresni. Kedves.
Katka meg rám gondolt, hogy én voltam. Hát ez cuki. 

Vagy öt perc győzködés után kezdett hinni nekem.
- Dehogy csinálnék ilyet, ne röhögtess! Így is utálsz, pedig csuda jó emlékeink vannak! És emlékezz, én szóltam, hogy fent van a videó!
- De te értesz ehhez, és angolul is tudsz, fel tudnád tölteni.
- Biztosan, bár még nem próbáltam, de még vagy egymillióan ugyanezt meg tudnák tenni kicsiny országunkban, és lehet hogy ebből páran felismerték Julit a képen. És tudják, hogy te vagy a lánya és bumm.

Nem biztos, hogy meggyőztem, csak hallgat.
- Amúgy mi a francért van fent még mindig? Nem szóltam már rég, hogy le kéne szedetni?
- Szóltam a hülye anyámnak, de ő csak röhögött. Meg hogy szedné le te nagyokos! Nem tud angolul!
- Szerintem ehhez nem is kell, de tudod mit, írok nekik, mindkettőt megpróbálom kipiszkálni onnan. De ha már máshova is feltöltötték, akkor hiába. És persze újra feltöltheti az a valaki.
Katka gondolkozik. Már nem kiabál.
- Megtennéd?
- Persze, de nem ígérek semmit. Megírom, hogy mire jutottam, oké?
- Oké. És bocs. Szia!
- Ugyan, te ne haragudj! Szia!
- Miért?
De én már rányomtam. 

Na most remélem, nem arra gondol, hogy mégis én töltöttem fel. Csak megszokásból mondtam, és azért, mert kicsit hibásnak érzem magam, mert szétmentünk. Vagyis, az nem volt hiba, csak az, hogy nem ment szépen az elválás.
Bízok benne, hogy nem ért félre. Az a baj, sosem volt egy nagyeszű süldisznócska.
Mindegy.

Kapcsolom is be a gépet. Előbb persze végignézem a videót. Letölteni nem fogom, annyira nem jó, meg bármikor megkaphatom Julit, ha úgy van.

5.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr3518180367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása