Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Szervezkedünk

2023. október 02. - Sandakutya

Telefonon, virágnyelven beszél, hogy az anyja ne értse, mire készül velem Klári.

- Szóval nekem úgy telnek a napjaim, hogy minden délután ránézek anyukámra, és beszélgetünk, együtt vacsorázunk aztán haza megyek. Nincs kibúvó.
- Ó, értem. Sajnálom. Akkor elengedjük ezt a dolgot. Vagy ne engedjem el, harcolni kéne, ahogy a múltkor mondtad?
- Pontosan. A körülmények ellenére megoldható az a dolog. Az az ismerősöd, aki megy Pécsre, mindenképp menjen el a fürdőbe mert az jó program. És közel van, onnan oda lehet érni bárhová pár perc alatt. 
- Ez azt jelenti, hogy reggel felveszlek a városban, és bárhol is foglalunk szállást, nem lehet messze, mert este anyukádnál van jelenésed. Ha lehet, napközben valami fürdő legyen, vagy szauna, ilyesmi, ugye? - próbálok fordítani, mert nem akarok félreérteni semmit.
- Pontosan. Menjenek el jakuzziba, aztán utána kitalálhatnak valami izgalmasat.
- Hmm. Én már ki is találtam! Remélem élvezni fogod! - szívatom, kíváncsi vagyok, erre mit válaszol.
- Alig várom..., ő..., hogy.., végre..., találkozzak velük - kamuzik ez a lány.
- Abban biztos voltam cica!
Ezután jött, hogy saját borsót szedett a saját földjükön (a saját kezeivel), és milyen aranyosak az állatok és bla-bla a szokásos. Régen elolvadtam az ilyen szövegétől. Is. Most csaj jól esett. Mint egy találkozás egy rég látott jó ismerőssel.

Aztán leteszem. Sétálok az utcán, és ahogy felnézek az égre, egy hatalmas (bár arányaiban nem túl acélos) faszt látok felhőből kialakítva, golyókkal, meg minden, ahogy óriási kilövellésként távozik egy vékonyabb felhő csík a cső végén. Kicsit furcsává teszi a képet, hogy szana-szét, oldal irányban is mennek a geci csíkok. Nekem ez jó ómen. Így döntök.

Csak tűz nem volt a beszélgetésben. Nem tudom mi van. Átalakult a kapcsolatunk, öregszünk? Remélem, azért majd tombolni fog a szerelem, a szó minden értelmében, ha elengedhetjük magunkat.

Nem sokkal később megtudom, hogy a tesóm egy fele annyi időssel izél, mint ő.
Majd kiakad, és nem érti, hogy én miért töcskölöm Klárit, ha ott van Rami. Na de most komolyan. Itt mindenki hülye?

Na megyek szállást keresni. Különálló ház kell, a gazda ne lakjon ott, ne legyen drága, de lepra se legyen. Sokkal jobban esik úgy kefélni, hogy szép, tiszta, és higiénikus minden bútor és ágynemű, amiben baszunk, vagy ahova odanyomom, amire felrakom, ahol megkúrom Klárit. Nem romantikus, ha dzsuva van, legalábbis, mikor érkezünk. Utána meg... A takarítás benne van az árban. 

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr6618184921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása