Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Egyik reggel

2023. december 01. - Sandakutya

fél álomban naná hogy megint Klárira gondoltam, és elképzeltem, milyen jól is állna neki a kis, fehér, fodros miniszoknya, olyan teniszező cucc jelleggel. Fehér zokni, fehér cipő. Egész beindultam rá.

Kissé árnyalta a képet, hogy tudtam, Rami fekszik mellettem. De amíg csukva a szemem, addig bármi megtörténhet, nem?

Aztán napközben hasonló dolog történt.

- Baj van? Nagyon elbámultál - kérdezte Rami, míg éppen répát pucolt a konyhában (nem az enyémet, hülye).

És persze nem mondhattam neki, hogy "Dehogy, épp ellenkezőleg! Itt látom magam előtt Klárikát, ahogy ül a konyhapultodon, bal lába felbaszva, a jobbja lelóg, a szoknyáját pont úgy húzza fel, hogy kilátszódjon a gyönyörű puncija, salátalevél, ilyenek."

Eskü, nem én raktam oda. Csak ott termett.

zdena-a-nude-kitchen-sexy-metart-18.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr9818257435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása