Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Felhívás

2023. december 19. - Sandakutya

Kedveseim az Úrban!

Hová távoztatok? Hol leledzetek (ez tuti nem helyes így)?

Hova tűntek az "igazi" blog/napló szerű bejegyzések? Már alig van valami.

Régen, ha nem találtam a helyem a világban, feljöttem, lapozgattam és találtam valamit, valakit, aki kicsit félőrült volt, vagy még annyira se mint én, és leírt valamit az ugyanolyan tyúkszaros életéről, mint nekem van (lehet, hogy szex se volt benne - pfuj, ne mondd má', az meg milyen?) és vigyorogva/meghatódva/feltöltődve távoztam az oldalról.

Na most ezek hol?

Tessék betölteni a kultúrmissziót, meg lelkisegélyt, mint én (naná, én se azért írok, mert nagy nyomorúságomban a kutya se...)!

"Legyen szebb a világ" jelleggel.

Ha csak egy embernek segített egy mondatom túlélni, a víz tetején maradni, vagy nem beleőrülni, már megérte.
Amúgy meg nekem is jobb, mert kiír(t)hatom magamból az.. izét. Rosszat?

Szóval kérem vissza őket, vagy hozzájuk hasonlókat ide most de gyorsan, holnap má olvasni akarom f'szom!

A teljesség igénye nélkül, hol vannak ők?
Nilla
Nika
A ma se dugunk csaj
Stefi (ő van még ugye?)
A motoros srác (nyomta a gombot és néha olyan szóvirágjai voltak :)
A kokós fiú
...

Bocs, ha valakit kihagytam.

Köszi a maradtaknak.

És persze tudom, hogy az oldal és a témák kényessége miatt, mindenki egyszer lelép, "juj, maradjak inkognító, ki ne derüljön", már bennem is megfordult, de hát na. Lásd feljebb.

Köszi előre is!

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr5618266193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Figy L M 1 ideYEeeah 2023.12.19. 12:31:06

Alibanya
Ethan Wolf a sorozatrandizó
Agyhugykő
Technikus úr
Meg volt még egy csaj, nem jut eszembe a neve.

jajnemár 2023.12.19. 15:09:23

Kifáradt a sztorid, brada. No offense, de folyton csak nyüszitesz, h unod a csajt, akit éppen dugsz, amelyikről álmodozol, az meg nem akar téged. Meg nem is való semmire, a kúrogatáson kivül (de ezt csak én gondolom).
Reset kell, vagy az aktuális nődet megtartani, vagy keresel másik csajt. Ezt a Klárika-vonalat meg el kell felejteni. Amelyik hajónak egyik szél se jó, az sose jut el a kikötőjébe.
Amig ez nem történik meg, addig helyben jár az életed, azt meg uncsi olvasni.
Áldott Karácsonyt!

Sandakutya 2023.12.21. 18:23:49

@jajnemár: Köszi! Ezt a hajóst lopom. :D

Figy L M 1 ideYEeeah 2023.12.23. 17:08:13

@Sandakutya: Eszembe jutott a neve! Subrina! A red pilles csávó mindig basztatta.
süti beállítások módosítása