Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Take a look at my girlfriend

2024. február 15. - Sandakutya

a_4.jpg

Vannak ezek a mókás Tik-tok videók. Indul a szám (a régi, az eredeti jó, nem ez a rap-pel agyonvágott ökörség) és a telefonján mutatja a srác az ő egyetlenének a képét, majd bumm, telefon elvesz és ott áll a csaj mosolyogva. Ezer és egy ilyen van. Olyan jó rájuk nézni, a boldogságot látni rajtuk, még akkor is, ha tudom, ez nem marad így örökre, és egyik másiknál talán nem is igaz az "ő az egyetlen aki van nekem" rész. 

Klárival beszéltünk.

Éppen olvadoztam, ahogy beszélt. Van ilyen. Minden ott volt, ami kell.
Hanglejtés, kacagás, érzelem kifejező hangok, búgás, nyögés, sóhaj, pedig a szex fel sem merült. Na jó egy kicsit de. 

Azt mondja:
- Tik-tokoztam megint. Néztem a táncosokat és összefacsarodott a szívem. Ahogy a szép lányt tartja a szép fiú, és ide-oda lépegetnek szexi trappolással, rájöttem, mi az én bajom.
- És micsoda, tündérke?
- Az hogy nem vagyok jól megkefélve. Érted? Az a bajom. Úgyhogy jól meg kéne hogy keféljen valaki, akkor minden rendbe jönne.

Magas labda, persze, de nem csaptam le. Ilyenkor már megvan, ha kifogtad a halat, minek fárasztani. Dehogy kérdezek be. Majd ő, pár perc, óra, vagy hét után. Kivárom. Nekem is van önbecsülésem, még ha az eddigiekből nem is derült ki.

De mást is mondott. Azt álmodta hogy egy 15 évvel fiatalabb fiú szerelmes volt belé. Együtt utaztak a buszon, ő meg győzködte a srácot.
- De hát azt nem lehet, ne viccelj, nagyon sok év van köztünk.
De ő akkor is nagyon szerelmes és nem érdekli a korkülönbség.
Csak győzködte, de hiába. A fiú hajthatatlan volt.
- Hát akkor jó - mondtam a fiúnak - gondoltam, akkor dugjon meg legalább csak haladjunk.
Legalább egy fiatal srác jól megdugja ha ő ugyan nem is szereti.
Ezt gondolta álmában.

Jelent ez vajh valamit?

És persze felsorolta - bár nem kérdeztem - hogy mit fog és mit nem csinálni a következő 1-2-3 hétben. Nem, azt meg se említette de még csak nem is utalt rá, hogy akkor az imént ecsetelt problémát orvosolandó, ugyan fussunk már össze valamikor nyélbe ütni a dolgot.
Nem-nem. Az majd úgy lesz, hogy felhív, hogy figyelj csak!
- Neked a holnapután jó? Mert akkor mennék... konferenciára.

Én meg mit mondok? Bocs, dolgoznom kell, vagy terhes lett a halam, leestem a bicikliről - Raminak - és neki, Klárinak meg: Hát persze drágikám, rohanok, repülök hozzád!
És tényleg.

Azt várom.

Aztán elköszöntük, tegyük le, jó éjszakát.
Kis matatás a telefonban és szuszogás. Majd beleszól:
- Most mi történik?
- Semmi, hallgatóztam - vallottam be halkan.
- Ajjh, de rendetlen vagy! - és kacag ez a lány, pont ahogy szeretem.

Ezekután nem csoda, hogy én is baromságot álmodtam. Vagyis... 

Klári mellét simogattam. Piercing volt a jobb oldali bimbóján átszúrva. Rendezői bal. Mindegy.
Nem is értettem, ő nem ilyen, sosem szúratná ki semmijét. Simogattam, érdekes volt.

Aztán láttam egy fiatal, hosszú hajú pasival, kicsit meg is nyugodtam, hogy na, rendben van, talált valami normálist az ökör helyett, de azért fájt.
És Klári személye is cserélődött, először mintha Vivi lett volna.

Ezért nem tudom, lehet hogy a lélek vándorol, és ő, vagy ő már volt/lesz a párom, vagy mátrix van és ..., vagy semmi sincs, csak a nagy daráló, és ha leéltük a nekünk szántat, megyünk a levesbe. Nincs fennmaradó energia, emlék, tapasztalás, kezdjük újra, Nirvana, akármi. Semmi. Talán. Ki tudja?

Ezért kell kihasználni minden lehetőséget.
Fel is hívom Ramit, mert tegnap behisztizett.

She's the only one I got

Hátő... Hogy is tudnék egy képet mutatni csak. És kiről? Egyetlen. Az én egyetlenem? Aki az enyém? Hátő...

abcd.png

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr9218318489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sexter a puncielemző sorozatkúró 2024.02.15. 12:07:17

– Nem kívánja az öreget..... fiatalt akar.
süti beállítások módosítása