Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Üvegezzünk!

2023. június 08. - Sandakutya

- Te most hülyéskedsz!
- Nem! Komolyan!
Mik ki nem derülnek! 
Láttam én, hogy az anyja mindenféle üvegeket tart a szekrény tetején. Furcsálltam is, hogy volt olyan pezsgős, amibe egy boros parafadugó volt beletolva. Kicsik, nagyok, vastagok, még talán 5 literes Mom is volt, nem tudom.
- Ez biztos?
- Igen! Amikor nem volt pasija, ezeket dugta fel magának. Többször láttam, hogy egy egy üveg nem arra néz, mint előtte, vagy más a sorrend. És mindig vigyázott, nehogy ne legyen benne dugó. Tudod, a vákuum miatt. Volt már, hogy valakiből az orvos szedte ki.
- Lehet, hogy csak takarította őket kívülről.
- A pinájával? A szememmel láttam!
- Mit? Hogy feldugta?
- Azt nem, de hallottam mikor masztizott, máskor is volt ilyen. Aztán furcsa hangot hallottam, koppanást, meg üveg csilingelést. Na mondom ez most fejelte le az üveg asztalt. Benyitottam és ott lihegett csukott szemmel a padlón bugyi nélkül, csak melltartó volt rajta, egy üveg felállítva mellette, egy másik meg neki gurulva. Szerintem akkor végzett.
- Nem vett észre?
- Nem. Kiosontam, csendben becsuktam az ajtót. Azt hitted együtt szexelek anyámmal, mi, te perverz?
Ó Cicám, én már semmin sem lepődnék meg. De ezt jobb, ha nem tudja meg Katka.
- Dehogyiiiis! - énekeltem a végét.
- Te köcsög! - és már lendítette is a kezét a családi ékszerek felé.
- Óvatosan! - kaptam el a kezét -, hát mivel foglak megdugni, ha nem vigyázol az őrmesterre?
- Őrmester? Már legalább hadnagy, ahányszor helyt állt már nálam! Na jöjjön hadnagy, kicsit megszopigálom!
A szájába vette.Ilyenkor már nem lát, nem hall. Meg is kérdeztem gyorsan.
- Van itthon valami jópofa üveg?

Mit lehet tudni?

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr4818004078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása