Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Készülődés

2024. április 30. - Sandakutya

Hétköznap. Két nap. Ennyit akar Klári. Én meg örülök, persze. Azt nem tudom hogy adom be Raminak. Persze, miért is vagyunk ennyire összekötve? Miért tudatok vele mindent, mikor-hol vagyok? Hát hogy bármikor beugorhasson és egy közepesen jót...
De most nem ez lesz. 

Most az igazán jót... Az lesz. Klárival.

Sok szervezés, egy nagy adag pénz, mert haza nem vihetem. És bujkálás. Ezt nem fogja megérteni. Falu nap, tömeg jelenetek, kamera, híradó, sportesemény, ez mind-mind tilos! Nehogy felbukkanjunk egy kijelzőn, édesen, kézen fogva, andalogva. Marad az erdő, és az eldugott óvárosi sétálgatás alsó-szarfalván, valahol a határ mentén. Vagy odaát! Még jobb. Csak ne lenne ilyen erős az euro.

Rengeteget kell készülni. Bevásárolni, hazudni. De megéri.

Kurva jó lesz!

...

Furi ez a kis nő. Újrahívott. Mert ráér. Csak csacsogni. Ilyenkor persze ez van. Beszél, próbál magához kötni, tartani a lelket bennem, vagy mi, hogy nehogy véletlenül elmaradjon a vík end. Dehogy fog. Nagyon várom.

Szauna kilőve. Vagy közös használat lenne idegenekkel, vagy 100 ezer. És a "panorámás szauna" is azt jelenti, amit sugall. Ne ücsörögj benne meztelenül, mert a fél hegyoldal és a 20m-re lévő szomszéd házak a seggedet nézik. Én is azt tenném. Nem is zavarna, csak ugye a titok dolog miatt...

...

Na megvan. A végén már minden mindegy alapon válogattam, nem, nem akarok közös wellness részleget, ne lakjon ott a gazda az alsó szinten, legyen különálló bármilyen házacska és ne 200-ért két éjszakára. Komolyan. Ennyire nehéz?
Végül a legfontosabb szempont szerint rangsoroltam. Kényelmes, tiszta, esetleg modern, új, konyhapult, ülőgarnitúra, belső lépcső, búbos kemence padka, bármi, ahol beindulhat a fantáziám.
Végül is megszületett.
Már látom, hogy a falépcsőn fogja megkapni. Választhat, hogy ő kapaszkodik a korlátba, míg tolom, vagy én, míg a másik kezemmel szorítom vissza a csípőmre, hogy ne pattanjon túl messze. Meglátjuk. Közben az erdőt kémlelheti az erkélyajtón keresztül, úgyis imádja a fákat és fákk, az lesz, gazdagon! Éjjel elhúzott függönynél, aki fent van éjfélkor a szomszédos nem túl messze házban, gyönyörködhet a látványban. És nyögjön, kiabáljon ez a lány! Ahogy fogom, tartom, tolom, ide-oda forgatom. Legyen türelmetlen, akarjon még-még-még, ezt is követeljen, meg azt is, kicsit erőszakos is lehet, de én majd betöröm. Azt szereti.

Huh, de jó lesz!

 442411-upstairs.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr9218390727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása