Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Stresszkóban

2024. szeptember 02. - Sandakutya

Válogatok a borok között, nem sokára jön a nőm!

Elsétál mellettem egy polctöltő, vagy nem is tudom, magas, fekete hosszú hajú tündérke, úgy 18 és 28 között. 
A hátára van írva: Tanítónéni.

Ó, jaj! Ez csak engem indít be?
Nem is láttam az arcát igazán. 
De az iskolában mindig szerelmes voltam, felsősként legalább az egyik tancsiba. 
És persze volt tanárnő kapcsolatom.

És persze ez is Klárit juttatja eszembe.

Annyi sztorit tartok már a fiókban, gyengébbnél gyengébbeket, hogy már azt várom, hogy jöjjön, rendbe legyen minden, és ha elmegy, szépen kiadhassam magamból. Na jó, ezt nem kell félreérteni.

Na most ez is minek?
0577-13.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr7218483341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása