Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

BLOG

2024. szeptember 04. - Sandakutya

BLinternetes naplO bejeGyzések. Megfejtettem, ezért van a betűszó.

Jönnek itt a motivációk az írásra, csak valamelyik lepattan rólam, valamelyik jól esik, és valamelyik úgy seggbe rúg, hogy muszáj leülnöm és verni (pfuj, te!) a billentyűzetet.

Nekem az jön be amikor rajtam ül, mikor egy tök normális/átlagos szex sztorikat író író, hirtelen előáll egy dög unalmas, de életszagú, valódi gondolatokat tartalmazó szösszenettel, a lelkéből, csak úgy, kicsapva hirtelen. Ott azért el tudom tátani a szám, vagy elérzékenyülni. Alig várom, hogy néha felbukkanjanak ilyenek. 

https://parnacsata.blog.hu/2024/08/28/kikuldetes_495
https://nedvesnaplom.blog.hu/2024/08/30/0830_utallak

Klárival meg? Áh, hagyjuk már!

Gáz van, és le se tudom írni, mert olvashatja, és a nagy haragudásban, csak még jobban elmélyülne az ellentét köztünk.

De már én is várom, hogy valami jó szülessen, pláne, ha előtte valami jó történik velünk.

Lehet, mégis kiteszem a két kis semmi nem történt írásomat.

Vagy... Ronda, számító dög leszek, és megvárom a következő randit Klárival, nehogy az olvasás tudománya okozza a vesztem. 

Kicsit félek, hogy elment ez a hajó.

boat.png

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr6718479161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

parnacsata.blog 2024.09.04. 11:28:28

Óóó, köszi szépen! Én is jobban szeretem ezeket az életszagú, énszagú sztorikat. Lesz még.
Klárika, légyszi gyere vissza a fedélzetre :)
süti beállítások módosítása