Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Katka

2023. május 15. - Sandakutya

Érdekes dolog történt. Katka meglátogatott.

- Szia!
- Katinka! Szia te szépség! Gyere be!
Két puszit akartam neki az arcára, de megint lekapott. Húh, egész jól csókol! És mi van ezzel? Megszépült. Pattanás sehol, tök jó a haja, és folyton mosolyog.
- Nagyon csinos vagy!
- Köszi.
- Minek köszönhetem?
- Mit? - néz rám bambán.
Ó, van ami sosem változik.
- Hogy meglátogattál drága csillagom!
- Ja..! Hát.. Gondoltam.. - és lesütötte a szemét.
Cukor ez a csaj, kicsit szívattam még és nem segítettem ki. Csak vártam és érdeklődve figyeltem.
- Ő.. - már elpirult - Hát.., gondoltam megihatnánk valamit.
Azt se tudja hova nézzen. A bejárati ajtóra pillant, mindjárt nyomja a kilincset és elrohan.
- Persze Cicuka, szívesen, de nincs kedvem elmenni és a túlárazott piákat szürcsölni középkorú alkoholisták között, és rengeteg piám van itthon. Megkínállak, jó? Ha csak te nem akarsz elmenni...
Na most már tuti nem értette mire is gondolom és hogy értem. Elmenni? Vagyis szex? Vagy menjek el? Vagy a kocsmába? Sütött róla a butaság állítom, de így is olyan szeretetre méltó volt. Mi van velem?
- Gyere Tündérke!
Elolvadt a nő, harmadszor becézem. Ilyet otthon nem kap.
- Mit iszol?
- Mindegy.
Ebben miért lenne válogatós?
Míg öntöttem neki a "mindegy"-et, faggatóztam.
- Mi újság? Suli? Jól vagytok?
- Nem vagyok már sulis!
- Tudom persze!
Na mondjuk erre nem lennék büszke a helyében, igazából bíztam benne, hogy megutálta annyira a melót, hogy valami tanfolyamra jelentkezett. De mit érdekel ez engem?
- Anyukád?

Az első rövid után megeredt a nyelve, melege is lett, levette a pulcsiját, csak a szép csipkés melltartó volt rajta. Mintha fel sem tűnt volna neki, hogy nincs rajta más felül.
Beszélt, panaszkodott. Jó volt nézni. Még mindig átlagos, de olyan jó érzés nézni, ahogy beszél, gesztikulál, a tökéletes fogsorát és ahogy eljátssza, mi történt. Hol összevonja a szemöldökét, hol meg mosolygós lesz. 
Elmerengtem, de egyszer csak valami megütötte a fülem. 
- Anya azt mondja szereti a rudit.
- Én is így emlékszem.
Micsoda kefélőgép volt! Hogy is hívták? Julcsi, azt hiszem. Utáltam, mint embert, de dugni prímán tudott. Úgy emlékszem.
- Meg hogy nem tud nélküle élni, megveszik érte.
- A rudiért?
- Aha. Ő mondta, Minden nap egyre jobban és jobban akarja.
- Ezt komolyan a kislánya előtt kell? Szerinted ez nem túlzás? - majdnem kezdtem magam kényelmetlenül érezni. De csak majdnem.
- Miért? Azt mondja szerelmes.
- Kibe?
- HÁT RUDIBA!
- Ja, hogy Rudolf a pasi?
- Persze, azt mondom!
Áh, nem világosítom fel, hogy ezt a szót/nevet másra is használjuk.
- Szóval jól elvannak.
- Hát, már ahogy. Rudi mindig popsiba akarja.
- Popsiba rudi?
- Az. De Anya néha azt mondja, csak barátok. Pedig én látom, hogy mennyire remeg utána és mindent megtesz neki.
- Juliánusz barát.
- Ki?
- Mindegy.
- Amúgy szeretem őket hallgatni, amikor dugnak. Anya olyan magas hangon szokott vonyítani.
- Tudom.
- Igen, mint veled. De az vicces, mikor azt ismétli "Bassz-bassz, dugj-dugj, kúrj már meg te szerencsétlen!".
- Velem mindig elégedett volt.
- Emlékszem - és rám mosolyog a csaj.
- Figyelj csak, régóta meg akartam kérdezni, .. tessék, egészségedre!
Felhajtja gyorsan. Ránézek az üvegre, ebben tea van? Én is lehúzom. 
Nem tea, vagy romlott tea. De inkább viszki íze van.
- Mit? - érdeklődve néz.
Ez a téma bejön neki is. Ki gondolta volna?
- Megdughatlak egy elefánt hátán?
- Persze!
Neeem. Fenét, nem ezt kérdeztem! De biztos beleegyezett volna.
- Emlékszel, mikor nálatok voltam, benyitottál és Julival éppen...
- Dugtatok? Emlékszem.
- Mit gondoltál akkor. Rosszul esett, vagy mit éreztél?
- Hát... Semmit. Nem zavart, meg mérges voltam Anyára. Nem érdekelt mit csinál. Azért is mentem be.
- És olyan is volt, hogy
- Le akart szopni - vág a szavamba.
- Igen.
- Azt nem láttam sajnos.
- Túl gyors voltál - mosolygok rá.
- Szokásom - kacsint rám.
Na jó, iszunk még egyet és megdugom. Ez már biztos!
- Utolsó? - és töltök neki.
- Vagy nem - és már le is döntötte.
- Van még kérdésed? - torok köszörülés helyett beszél. Azért ez jó pia, érzi ő is.
- Hát...
- Olyan is volt, hogy meztelenek voltatok, benyitottam. Anya nekem háttal, és guggolt a fejed fölött, te meg a szőnyegen feküdve nyaltad. Jó pár percig ott bámultalak titeket. A farkad olyan szép volt, ahogy mereven hanyatt feküdt. És folyt belőle a cucc.
- Te kis kurva! - becézgettem - nem is vettelek észre!
- Nagyon kedvem lett volna rábukni. Vagy inkább beleülni. De tudtam, hogy akkor kizavartatok volna.
- Hát igen, akkor még lehet.
Feláll a csaj és az ölembe ül.
- Más egyéb? - néz boldogan a szemembe.
Megcsókolom. Hosszan és élvezettel nyalakodok a szájában. Finom íze van. A nyelve nagyon ügyes. Csapkod, nedves és meleg. Aztán kicsit a nyelvemre harap, majd szopni kezdi. Ja, nem maradt el a hatása. Ő is érzi.
- Valaki megkívánt!
- Ki? Én? Soha!
- Hazudsz!
Gyorsan magamhoz térek, ezt mindenképp tudnom kell.
- És amikor puzzle-t raktatok?
El kezd a lány kacarászni. Annyira vidám és boldog, a száját eltakarja nevetés közben.
- Tudtam, hogy meg fogod kérdezni!
Ad egy puszit.
- Naná! Nem nagyon értettem mi történik, azt se tudtam, hogy ilyen jóba vagytok, vagy ez normális nálatok?
- Hmm - vonja meg a vállát - nem tudom.
Elgondolkodik, félre néz, de a hajam simogatja. Szégyelli magát?
- Az volt az első ilyen.
Oké, hallottam és fel is fogtam az "első" jelentőségét, de inkább a lényegre kérdezek.
- De hogy? Szóval, játszottatok, és.. elmesélnéd a saját szavaiddal?

"Hát pázülöztünk. Anya szereti, én nem. De most oda hasaltam mellé, mert pénzt akartam kérni. Aztán tök jót beszélgettünk. Elmeséltem neki, hogy mekkora kurva az Ágó Kriszti, a volt osztálytársam, meg a pasija, az Endi. Anya nem hitte el, azt mondta pedig az tök jó pasi. Én mondtam neki, hogy az egy seggfej. Akkor jöttél be és kiröhögtünk. Akkor még nem szerettelek. Anya mindig rondán beszélt rólad. Aztán abba hagytuk a beszélgetést, mert előtted nem akartunk semmit se mondani. Mondtam, akkor még nem szerettelek. Láttam, hogy ráhasalsz anyára, de nem érdekelt. Tudtam, hogy egy kis hülye pöcsnek tart. Aztán mikor el kezdted löködni anyát, nagyon vicces volt. Úgy néztél ki, mintha egy fiú az anyját dugná. Tudom, nem sokkal öregebb nálad, de akkor is. Azért vigyorogtam. Aztán mikor anya becsukta a szemét, direkt nem szóltam, hogy ne küldjön ki. Kiváncsi voltam milyen bátor vagy és megdugod-e úgy, hogy ott vagyok. Aztán csak azt hallottam, hogy anya vinnyog, és akkor már jó volt nézni titeket. Az is tetszett, hogy nyögsz, meg hogy kihúzod a farkad belőle és a hátára élvezel. Szívesen lenyaltam volna, de azért az gáz lett volna. Viszont a számba engedhetted volna. Az oké. Aztán kimentél, és anya kiabált utánad, hogy törlöd le a hátát, mert nem tudta, hogy hazamentél, de aztán engem kért meg. Nem volt undi, dehogy. Tetszett. Szívesen letöröltem. Akkor már kezdtél tecceni. Ennyi"

- Huh. Értem.
- Mi van?
- Semmi, csak felkavart kicsit.
- Felizgultál?
Nem talált.
- Persze. Kicsit.
Még mindig nem tudom, mit gondoljak erről.
- És a szüzességed elvesztése velem a szülinapodon?
Sikítani kezdett. Mondom ennek most ment el az esze.
- Háháháhá, azt mindketten beszoptátok! Már tizenöt éves korom óta nem vagyok szűz.
- Mondjuk én sejtettem.
- Napersze!
- De, tényleg, csak nem akartam anyukád kedvét elvenni.
- Meg kellet az ingyen dugás, mi?
- Lehet - pusziltam szájon.
Ő csókot akart, de elrántottam a fejem. Érdekelt a sztori.
- És milyen voltam?
- Kurva jó! Mit gondolsz, most miért jöttem?
Nézd már, hogy kinyílt a csipája három feles után.
- Hát hogy megigyunk valamit, nem? 
- Napersze! - vigyorog, mint a vadalma.
- Tehát élvezted?
- Ott voltál, láttad!
- Jó, de gondoltam anyukád előtt visszafogtad magad?
- Dehogy? Úgy láttad? Akkorát élveztem!
- És nem zavart, hogy ott van? 
- Hát, az elején kicsit, jó volt, hogy elmentünk fürdeni.
- Csodálkoztam is, hogy nem jön be megmosni a hátam.
- Az kellett volna még! Akkor nagyon le akartalak szopni!
- A kádban?
- Aha! Nem emlékszel?
- De. Minden pillanatra. És kicsit sem zavart, hogy anyutól egy méterre dugtak?
- Hát.. nem. Inkább izgató volt. De úgy fordultam, hogy ne lássam őt.
- Tudtad, hogy nem volt rajta bugyi? És be lehetett látni a miniszoknyája alá?
- Komoly? Mekkora kurva!
- Te! Anyádról beszélsz!
- Tudom! A kurva anyámat! Megdugtad a kurva anyámat!
Na ezen megint vihogni kezdett.
- Ó, hát tudtad!
- Mit?
- Hát hogy, miután elaludtál..
- Mi volt? Megdugtad?
- Baj? Ne haragudj, nem tudtam, hogy nem szabad.
Franc, el ne ússzon a ma esti kefém!
- A kis rohadék! Lenyúlta a pasimat!
- Azért nem teljesen voltam a pasid!
- Az mindegy! Azért jöttél, hogy velem feküdj le!
- Ami meg is történt!
- Na de arról nem volt szó, hogy őt is MEGBASZOD!
- Cicuka, kidőltél, mit csináltam volna? Hokizzak egy sarokban?
Éééés újabb vihorászás. Néha ijesztő a hangja komolyan. De legalább nem haragszik.
Mikor lecsillapodott, komolyan rám nézett.
- Akkor meséld el, mit csináltatok!
- Hát jó! De nem nagyon emlékszem már!
- Na persze, ne kamuzzál!
- Oké! Ha jól emlékszem, először bekapta, aztán dugtam kicsit és kinyaltam. De közben végig rád gondoltam, és téged néztelek.
- Na peeerszee! Te tiszta hülye vagy! - vihogott újra.
- Na jó, de eszembe jutottál.
- Aha, ja! Miért szakítottatok? - elgondolkozva kérdezi.
- Nem szakítottunk. Én nem hívtam, ő meg engem nem. Ennyi.
- De mi volt a baj?
Most mondjam meg neki az igazat? Hogy az anyja akkor tuskó, hogy fát lehetne hasogatni rajta?
- Nem volt meg az összhang, nem voltunk egyformák.
- Még jó - vigyorog bárgyún - De kúrni azt jó volt vele, mi?
- Jó bizony! Meg a lányával is! - vigyorgok én is rá.

Mikor pisi után visszajött, megkérdeztem.
- Szóval bántad, hogy nem kaptad be?
- Mikor? Mikor nyaltad Anyát?
- Aha, mikor nyaltam anyát.
- Hááát... Most is bekaphatnám! - énekli ez a kislány.
- Te vagy a vendég, nem tilthatom meg - az utolsó szónál már nyögtem egyet és elfeküdtem a kanapén, ahol eddig rajtam ült Katka. Örülök, hogy ki tudtam provokálni nála.
- Nem tilthatod meg? Hmm? - és közben gombolja ki a farmerom - Na had lássam azt a farkincát!
- De figyelmeztetlek, nagyon fáradt vagyok és lehet, hogy megártott a pia..., persze.., ha így csinálod.. hmmmm.. nem lesz baj!
Bő nyállal kezdi. Alul-felül, szépen szopogatja. Hmm, de jó!
Jó öt percig hagyom és csak élvezkedem. Talán már unja, lehet, hogy már elfáradt a szája, de nem érdekel. Ez nagyon finom. Tudom, hogy élvezi, alig fér a szájába, de szépen cuppog, élvetegen nyögdécsel szopogatás közben, néha megnyalja, és a kezével segít. Húz egyet, szop, megcsavarja a kezét a makkom körül, szop. És ezt felváltva. Ügyes. Nagyon!
Azt hiszem nem fogok elmenni. Már rég rángatni kéne, és csacsika nem tudja, hogy a makk alatt bármit trükközhet, alig érzek belőle valamit. Az nem izgalmas. És hogy hol a legérzékenyebb? Amikor ott jár, néha felsóhajtok, ráutaló jelleggel, hogy tudja, azaz, ezt kell ismételni, de nem érti ezt sem. Nem baj. Élvezkedem, és süllyedek. Gáz ha elalszom? Érdekel?

A kurva óra csörgésre ébredek. Át kell állítanom a csengőhangot az új telómon. A gyárira még a hullák is felkelnek, az élők meg szívinfarktust kapnak. Majd keresek egy lágy, gitáros-hárfás, esetleg zongorás valami csendest. Már tervezem egy hete.
A nyakam kivan, elfeküdtem. És ruhában? Ja igen, Katka! Hol van?
Üzenet az asztalon: "Legközelebb kúrjunk is!".
Okoska pont egy csekk hátuljára írta tollal. Nagy ötlet. Most hogy vigyem be Manci néninek a postára?

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr5817986096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Figyelem Nem Lankad 2023.05.15. 22:33:43

Ez egy külön posztot megér, mikor beviszed a csekket a postára.
süti beállítások módosítása