Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Mi na?

2024. március 16. - Sandakutya

Huh.

Azért ez ott volt!
Vivi selymes bőre elvarázsolt. 

Kezdhetném így. Vagy inkább...

Ahogy megérkezett az aranyos kis felsőjében, és huncutul mosolygott, már tudtam, rendben lesz itt minden.
A "bemutatkozás", zavart kézfogás, puszi és hopp, a pusziból véletlen csók lett (maradhat?) után, oldottabban kezdtük szürcsölni a pezsgőt.
Körbevezettem a kúró kérón romantikus egyszobaágyfürdőkuckón, és hat másodperc múlva már öleltem újra.

Pár perccel később a borotvált puncija hívogatóan várt az ágyon. Szerette a kényeztetést. Selymes érintése, és kellemes íze felizgatott. 
A bársony bőr simasága és Vivike vakító, szabályos fehér fogsora beindított. És a szemei! Bujaságra csábítottak.
Háromszor.

És tényleg szeret lovagolni, hangját talán a szomszéd faluban is hallották, míg élvezett. Kezdetben próbáltam némítani, a kezemet a szájára téve, majd a párnát markolásztam a tempózás alatt, és azon gondolkoztam, megsértődne-e, ha a szájára szorítanám, de végül hagytam. Had tudassa mindenkivel, jól érezzük magunkat.

A szünetekben, a regenerálódásom alatt, beszélgetéssel ütöttük el az időt, de arra vártam, bárcsak újra betehetném neki.

Ez a kedves, aranyos lány, kellemes perceket, órákat okozott nekem.

Csak az a kurva "de" ne lenne már megint.
Mert a randi előtt és után, csak Ramira tudtam gondolni. Na nem arra, hogy vele mennyivel jobb, hanem hogy meg ne bántsam. Okosan hazudjak, lazán, de körültekintően.
Ez elrontotta az egész bulit. Megmérgezte a varázslatot.

Remélem nem vett észre ebből semmit Vivike.

De míg hazafelé tartottam, és a nyulakat, macskákat és őzeket számoltam az út szélén és az úton, arra gondoltam, talán mégse volt jó ötlet ez az egész. Bár élveztem minden percét, nem tehetem ki ilyen kockázatnak Ramit (nem tom milyen hülyeséget csinálna, ha megtudná) és a kapcsolatunkat.

Korábban imádtam az olyan helyzeteket, hogy szerdán még ezt a nőt dugom, csütörtökön már egy másikban vagyok. Most nem így van.
Még fel sem tudtam dolgozni mi történt Vivivel, a következő este már Ramiban "kellett" lennem. Aztán következő nap megint és újra. Amikor végre elment (mármint haza), nem győztem Neogranormonnal kenegetni a meggyepált férfiasságomat. Azt mondják az hámosít, meg nem is tudom milyen csudi dolgokat csinál a bőrrel.

De mielőtt lelépett, még közölte, imádja nézni az izmos testemet (pedig abszolút nincs az) a tükörben, amíg gyömöszölöm őt. Kicsit árnyalja a képet, hogy Klári folyton ugyanezt szokta felidézni, milliméterre ezekkel a szavakkal (megjegyzem a "milliméterre" kifejezést is tőle tanultam). Így megint nem olyan egyedi és különleges a jelentése, legalábbis az én szemszögemből. Persze jól esik. De nem az a sokkoló, hirtelen egofröccs, ami először volt Klári szájából annó.

Szóval a Rami randi után megírtam Vivinek is, hogy inkább ennyi, és nem több. Próbáltam diszkrét, és figyelmes lenni, nem megsérteni őt levelemben, remélem sikerült. Azóta is várom válaszát.

Vv.

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr9018339581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása