Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Felszólító mód

2023. szeptember 18. - Sandakutya

young-cute-blonde-shows-her-beautiful-naked-body-14-700x1050.jpg

Ennyire öregszem?
Nem merem leírni ezt a kis ártatlan felszólítást?

Katiról semmi hírem nem volt.
De az anyja megkeresett.
"Szia! A hétvégén nálam lesz Kati mostohatestvére. Sokat meséltem rólad, szívesen megismerne téged. Összehozhatnánk egy hármast, még biztos nem volt benne részed"
És küldött egy képet.
Azta de gyönyörű!
Dehogy Juli! A lány. Szőke hosszú haj, zöld szem, kicsit vékony, kicsi cicik, de nagyon jó a fotó. Vagy agyon van filterezve, nem tudom. A beállásból az derül ki, hogy amatőr csinálta. És jé! Ez Juliéknál van!

Eszembe se jutott megdugni őket. De jó ürügynek tűnt, hogy érdeklődjek Katkánál.

- Mit akarsz? - veszi fel kedvesen a telefont.
- Szia! Jól vagy?
- Jól - szünet, gondoltam megvárom, míg visszakérdez.
De nem.
- Mit akarsz tőlem? Hagyj békén! Van valakim!
- Nyugi, semmit. Csak hívott Juli, és félreérthető volt. Nem is vagyok biztos benne mit akart. Ott van a féltestvéred? Jól értettem?
- NEM ÉRDEKEL! Hagyj békén! Basszd meg mindegyiket!
És letette.

Vajon komolyan gondolta? Vagy ez csak egy szófordulat nála? Sosem ismertem ki igazán.
Lehet, hogy az anyja vázolta neki a szitut, és azért vágta rá rögtön a mondókámra.
De ha már megkért rá... Az együtt töltött idők emlékére való tekintettel, nem mondhattam nemet.
Amúgy nem ez volt az ominózus felszólító mód. Az később jön.

Azért egy hétig nem válaszoltam. Nem is szabad ugrani, bármilyen hülyeséget kitalál, azonnal nem! Futok még egy kört.
Mondjuk eddig nem jártam rosszul vele, Katival meg nagyon izgalmas időket éltünk át. Remélem nem sérült miattam.

- Hány éves? - kezdem köszönés nélkül az üzenetet. 
Persze, Juli stílusában.
Hallod! Ez az ökör, kompletten lefényképezte a csaj személyijét. Minden szám és azonosító olvasható rajta. Grat!
Mindegy, legalább látom, már golyóérett. Vagyis én nem kapok golyót érte.
Akkor lehet régi a kép. Vagy ennyire üde és hamvas? Meg kell kóstolnom!

Azonnal visszaírtam neki. Mármint egy óra múlva.
- Szombat reggel kilenc nálad.
- oké

Azt hiszem nincs kedvem leírni, hogyan is történt. 
Egyszerűen kurva jó volt. Julcsi brillírozott. Nem is csak a szexben, abban jó volt régen is, hanem a kedves és barátságos beszélgetésben. Vagyis amíg józan volt.

Amúgy rákérdeztem, kiderült, hogy neki semmi köze a lányhoz. Nem ő szülte, nem rokona, sosem éltek együtt, sosem szólította anyunak. Ezt kihangsúlyozta. Úgy látszik ez fontos neki.
A volt férjének (Katka apjának), egy másik nőtől született gyereke.
Ahogy kiszámoltam, ezek még házasok voltak, amikor megszületett ez a tündér. De nem firtattam.
Lehet, hogy Juli ezt bosszúnak szánta a volt férj ellen. Belőle kinézem.

Szóval az egész szex dologból az a jelenet maradt meg nekem leginkább, amikor ennek a lánynak a szép hosszú  lábai a nyakamba téve, dugom ezt a csodás szőkét, aki kérlelőn, de szexin néz rám, az egyik ujja a szájában, a fogaival összeharapta, a festett fekete szempilláját rebegteti, kicsiket sóhajt, vagy inkább liheg, nem is tudom, a másik kezével az ici-pici mellét csípi, a másik cici a baszás ütemére meg-meg mozdul, mint ahogy a szuper lapos hasán a köldök-pirszingje is. 
Juli a seggemre csap párszor, fel van ajzva, szerintem rengeteget ivott, az előbb még a nyelve a számban volt, majd mintha a világ legtermészetesebb dolga lenne, rámászik a kislányra úgy, hogy a pináját a csaj szájára nyomja.
A csaj nem ellenkezik, két kézzel kapaszkodik a valagba, húzza szét, és jól látom, az egyik ujját be is tologatja Juli fenekébe a dugás ütemére.
- Ez az! Ez az! Basszad ezt a kis kurvát! Keféld szét alaposan! Kúrd meg jól! Utána a seggét is farkald meg! - ordítja Julcsi önkívületben.
- Kefélj, kefélj, bassz-szad-már-meg-ala-po-san! Te meg nyalj, te kis ribanc! - folytatja.

Ezek után pillanatok alatt elmentem. Be akartam teríteni őket az anyaggal, vicces lett volna látni, de mivel már a sokadik orgazmusom volt, alig jött pár csepp. Azért azt szétkentem Vali hasán.
a_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr6018150968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nevem senki. 2023.09.18. 18:15:13

Kati az anyja miatt sérült, de ahogy látom kinyilt a szeme és szarik az egész beteg bagazsra.
süti beállítások módosítása