Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Röhejes vagyok

2024. augusztus 07. - Sandakutya

Félórán át cserélgettem a pólóimat, melyikbe menjek le a boltba. Egy kicseszett kenyeret akartam venni. Az elején szórakoztatott. Ez nem jó, az kopott, az gyűrött, még inget is vettem, Charlie-nak is bejött a fehér zokni, rövid nadrág, makkos cipő még 90-ben. Aztán rájöttem.

Nincs csajom, baszki! Rami a múlt, Klári meg három napja nem válaszol az üzenetekre. Persze, majd fog, és minden megy tovább, mintha mi sem történt volna, de ez a tüske megmarad benne. Még ha nincs is igaza. Ő ilyen.

Szóval olyan jó volt eddig legyinteni a szakadt szerkómra a tükör előtt: "Áh, Raminak így is tetszem. Pláne Klárinak. Is!".
Na de most?

Szeretek új arcokat megismerni a húspiacon, na de akarom újra megint? Vissza a nyeregbe?

product-image-238494183_1024x1024.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr9118459551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása