Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

K

2023. június 24. - Sandakutya

- Dugtál már prostival?
- Tessék?
- Azt kérdezem, voltál-e már kurvával. Tudod, akit pénzért basznak?
Ó, de imádom, ha egy jó csaj csúnyán beszél! :D
- Imádom, ha így beszélsz!
- Tudom. Szóval?
- Nem, még nem voltam prostituálttal, és nem is tervezem.
- Biztos? - és mosolyog rám, majd kisétál a szobából.

Aranyos kislány ez. Biztos kitalált valamit, és nekem jó lesz ma este. Rám is fér. Egy alig van ügyfél, meg sokan szabin dög unalmas napon, rettenetesen lassan telik az idő. Néha jobban fáraszt, mintha megállás nélkül melózni kell.
Most értem haza, elintéztem a fontos dolgaimat, keresem a csajt, sehol. Akkor félreértettem? Leugrott a boltba?
De a pénztárcája meg a mobilja itt van, azok nélkül nem tenne egy lépést sem.
Benézek a klóba, bár onnan az előbb léptem ki, de nincs több helysége a lakásnak, ahova nem kukkantottam még be. Az ágy alá csak nem fogok! Azért megállok az ágy előtt és kiáltok.
- Kati! - mostanában nem bánja, ha így hívom - Katkaa!
Semmi. Csengetnek.
- Ki a f...?
Hosszú göndör haj, ennyit látok a kukucskálón át. Kinyitom.
- Igen?
Akkor felém fordul a durván kifestett arcú, cicik félig kint műbőr mellényben (?), térd fölé érő magassarkú csizmában és necc harisnyában álló, kirúzsozott, vadul rágózó... Katka!
- Ez a 42? - és már tol is félre az ajtóból.
Gyorsan becsukom, el nem engedem ezt innen, és attól is félek, hogy valaki meglátja.
Vigyorogva nézem és épp meg akarom kérdezni megint, hogy mi a f..., amikor rákezdi.
- Szaxi ötezer, sima kefe 7, hátulról kilenc. De akkor popsiba nem. Az még kettő. Kinyalhatsz 4-ért, ujjazással együtt. Vagy óránként húsz bármi. Pisi-kaki nem, minden extra amit engedek, külön pénz. De csak gumival, nem kell a betegség. Gumi nélkül plusz egy ötös előre fizetsz csak kápé nem adok számlát na mit mondasz ketyeg az óra más is vár rám?
- Azta! - ennyit tudtam kinyögni.
Ilyen komoly szerepet még nem játszott soha! Nagyon ügyes! Köpni nyelni nem tudok. Hogy időt nyerjek, és hogy én is szerepbe kerüljek, elkezdem fentről lefelé méregetni. Asszem geci leszek.
- Fordulj! - kérlelem kedvesen.
Nagyot sóhajt, vagy tényleg unja, vagy nagyon jól játszik.
- Ruha nélkül kéne látnom a portékát!
Venni kezdi a felsőjét, majd visszahúzza a vállára.
- Te most baszakodsz velem? Ha kell valami fizess, vagy húzok a picsába!
Kicsit talán túl erélyes. Nem emlékszem, hogy dominát rendeltem volna.
- Oké Cica, nyugi! - mosolygok és fordítok hátat.
Azt még láttam, hogy a "Cica" rosszul esik neki, mert őt (Katkát) is sokszor hívom így, na de hogy egy kurvát? :D
Ballagok a pénztárcámhoz, de mielőtt odaérek eszembe jut, egy fillér sincs nálam. Az utolsó ezrest a virágosnál csesztem el. Tényleg, virágot is vettem! De hova raktam?
- Hitelkártyát elfogadsz? - kérdezem félénken.
- Te szórakozol baszki! - és hátat fordít, ballagna kifelé. 
Megakad a szeme a konyhaasztalon.
- Az a nejed tárcája?
Nézek oda, és nyúlok is utána.
- Nem! Ez az enyém! - hazudom, míg nyitom ki.
Rózsaszín, strasszokkal kirakva.
- Szép darab! - szól lefitymálva a "kurva".
- Áh, ajándék, egy kedves ismerőstől - mentegetőzöm.
Tisztán látszik, hogy a saját igazolványképem van benne. Miért? Nem lehetek Nárcisz?
Húzom ki a pénzt, két húszezres. Kirántja a kezemből.
- Akkor egy óra!
- De az két... - "húszas, egy vissza!" akartam mondani, de a szavamba vág.
- Akkor kettő! Hol a fürdő? És a pénzt, próbálja betömködni a cicijei közé, ami bénán sikerült, mert nincs nagy neki.
Mutatom, indul.
- Hej! - szólok utána kedvesen.
Néz rám bután, talán attól fél, lefújom a játékot.
- Itt vetkőzz!
Megrántja a vállát, és ügyetlenül vetkőzni kezd. Látszik, nincs nagy rutinja benne. Az egyik csizma, alig akar lejönni. A neccharisnya kockásra mintázta a bőrét. Amúgy szép. Mint mindig. Kiváncsi voltam, a parókát is leveszi-e. Hát nem. Indul fürdeni.
- Várj! 
"Már megint mi a faszt akarsz?" tekintettel bámul rám.
- Fordulj meg, hajolj le és húzd szét a segged partját!
Beszélni kezd, de rászólok.
- Csináld!
Lehajol és széthúzza, közben beszél.
- Ha így is meg akarsz kúrni, nem bánom, de gondoltam zuhany után szeretnéd.
- Nem azért, csak lássam, hogy nem vagy-e tetves! - udvarolok neki bájosan.
Meg sem tud mukkanni. A lábai között néz engem fejjel lefelé, ahogy oda megyek és a szét húzott picsát bámulom három centiről. Kicsit szagolgatok is, jó hangosan szipogok az orromon keresztül, hogy hallja. Hát igen, egy kurvának sok megalázó dolgot ki kell bírnia.
- Rendben. Büdös, de tiszta! Fürödj meg!
És végignézem, ahogy villámokat szóró tekintettel bevonul a fürdőbe.

Öt perc múlva jó illatúan, elcsúszott parókával (gondolom a zuhany alatt levette) és elkenődött sminkkel jön ki. Nem baj. Így még hihetőbb.
- Most indul az óra, most megbaszlak! - játszom a szarrágó ügyfelet és a puncijába nyúlok.
Nem számít rá, felszisszen.
- Kuss, kurva! - szólongatom negédesen.

Naná, hogy nem volt két óra. Jókat játszottunk, többször megvolt, asszem ki is nyaltam, de ez úgyse fontos, én voltam az ügyfél, aki a szolgáltatást kapja. De a második húszas, kidobott pénz volt. Szerencsére nem nekem. Úgy lépett le, ahogy jött. Végig szerepben. Nagyon ügyes volt!
Aztán nem sokkal később belépett a saját ruhájában, de én egy pici rúzst találtam elkenődve az arcán.
- Megjöttem!
- Én meg elmentem! - akartam mondani, de butuska poén lett volna.
- Szervusz drágám! Hol a rákban voltál? A mobilod is itt maradt!
- Beánál! Mondtam, hogy odamegyek, mikor wc-n voltál!
- Fenét mondtad! Amúgy csókolóztatok is? - mutatok az arcán maradt rúzs nyomra.
- Mi? - és nézi magát a tükörben.
- Amúgy ma korán akarok lefeküdni. Fáradt vagyok! - adom a kielégült pasit.
- Dehogyis, ma dugunk este! Jó lesz!
Ja hogy most abban a szerepben vagyunk, hogy ő nem tudja mi történt és kéri a részét. 
Néha elgondolkozom rajta, mennyit bír ez a csaj. Egy-egy durvább hétvége után megkérdezem, nem fáj, viszket, folyás? De csak a fejét rázza: "Minden rendben!", és mosolyog.

Este a kötelező után, úgy döntök megtöröm a szabályt. Lihegve kérdezem.
- Amúgy te a lépcsőházban öltöztél át?
- Inkább vetkőztem le. De számít?
- És nem látott senki?
- Valami Manci néni szemből, aki sosem köszön. Szóval nem érdekelt. Amúgy jössz nekem 40 rugóval!
- Mi? Hát már neked adtam, te kis kurva!
- Héjj! Vigyázz a szádra!

Ah, nők, sosem elég nekik!

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr3318038748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása