Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Hallottad?

2024. április 26. - Sandakutya

- Hallottad, hogy elváltak Dalmáék? - írja sms-ben. Mint öreganyám.
- Nem, veled mi zu? Jól vagy? Lányod? Jani?

Kezdi így a nő a múltamból. Gyönyörű fenék, világbajnok orális képességek. Emlékszem.
Folytatjuk. Mármint az üzengetést. Örülök, hogy talált ürügyet, hogy megszólítson.
Bla-bla, jönnek-mennek a haszontalan infók, aztán csak kibújik a szög a zsákból, válaszol a kérdésemre.
- Nekem is hiányoznak a beszélgetések. Karola is jól van.
Apuról nem írt semmit. Hoppá.
Megnézem fb-on. Jani sehol a képeken. És mintha visszavette volna a leánykori nevét ez a lány. Vagy félreértek valamit?
- Bármikor hívhatsz, ha hiányzik pár jó szó - nyalok be tövig, egyértelmű, hogy hogy értem, de nem tudom, ki van körülötte és hogy foglalt-e ez a lány.
Ezen is 10 percig gondolkoztam. Nem akartam elriasztani.

Nincs több válasz.
Pont mint egy éve. Csak akkor még rövidebben írt, és hamarabb elriasztottam. Lehet, pont ez a célja. Megpendíti a dolgokat: "Ott vagy még nekem? Ha úgy van, betennéd?".
Rosszul értettem? Túl toltam? Úgyis csak egy könnyű kalandra kellett volna az a legszebb fenék amit valaha láttam. És a hibátlan szájmunka.

Nem is baj, ha nem keres. Van másik kettő.

De ha mégis, akkor ne hétvégén! Akkor Ramiban vagyok. Többnyire.

698218-little-bubble-butt.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr5318390721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása