Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Szabi

2022. augusztus 25. - Sandakutya

Kivettem egy nap szabit.

Arra gondoltam, kifekszem Siófokon a szabad strandon a fűbe és süttetem magam a Nappal. Fürdi, esetleg csajok. Bár nekem strandon sose ment az ilyen. Könyvem is van, már régóta be akarom fejezni a Robot/ember-t.
Azért csomagoltam hosszú cuccot is.

Ééés nyert!
Meleg van, esővel meghintve. 100% páratartalom. De jó.

Nosza, kocsiba be. Szántód, Tihany, Nagyvázsony. A Kék túraútvonal legszebb része. Két órát sétáltam, aztán akárhova is értem, vissza. Kitapostam a feszkót magamból. Naná, hogy Nikit. Csak elszúrtam, úgy fest. Vagy ebben ennyi volt? Ah, a tiszta dolgokat szeretem, ez így meg...
Szenvedek kicsit. Felhívjam, vagy ne?

Este, mikor hazaértem, zuhany után betettem a Travelers utolsó részeit. Nekem bejött. Tudom, lelőtték, nem lesz több rész, de azért az utolsó jelenetben nyitva hagynak egy lehetőséget, hátha.

Máskor is csinálok ilyen egy napos szünetet.

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr6317809671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sandakutya 2022.08.26. 19:09:42

@Burgermeister: Ah, köszi. Pont a legjobbkor! Az mondjuk furcsa, hogy az egyik bénuka történethez írtad. :)
Várj, a Travelers jó, vagy ez? Mindegy. Nekem már. XD
süti beállítások módosítása