Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Érdekes

2024. március 22. - Sandakutya

Észrevettem, hogy csak 2 betűt kell kicserélni, egyet betenni (!), egyet áthelyezni, és a Rami szóból kijön a Klári.
Véletlen?

Ramival baromira jó!
Minden is. Szinte. Nem veszekszünk. Sokat nevetünk, bármelyikünk mondhat nemet (nem a szexre, bár arra nem is szoktunk) és már-már húzzuk szorosabbra a kapcsolatunkat. Jó érzem magam vele. És ez kölcsönös.
Szinte már csak az az egy gond van köztünk.

Amúgy remekül tudjuk múlatni az időt. Csak valahogy ne kéne mindig másra (persze, mindig ugyanarra a valaKire) gondolnom szex közben. Különben nem tudok elmenni.
Az egómnak sem esik jól, hogy ő akarja még, én meg már nem tudom (akarom) tovább, és ha el is élvez, kvázi kielégítetlen marad, mert ő reggelig bírná.
Ehhez én nem vagyok hozzászokva. Eddig pár óra észveszejtő szex után engem rugdostak le magukról a nők, hogy most már menjünk aludni. Az sokkal jobb érzés volt. Még ha kicsit fájt is a lelkemnek. ;)
És bár jó vele csinálni, viszonylag - mondom viszonylag - változatos is, de nincs az az őrület, az a most akarom, mindent is, még, így fordítom, oda is, még valami érdekes vicces malacságot, ezt is ke kell próbálnunk, még, még, még! Na ez nincs. Ez hiányzik.

Azt hiszem, hivatalosan is házas lettem. Mondjuk házasságnak nagyon jó! Kicsit fura, hogy csak heti párszor találkozunk, de az pont elég. Oké, néha csak úgy átugranék tíz percre töcskölni egyet, de attól kiakadna, azt nem lehet sűrűn.

Nem tudom. Amíg nincs jobb, ez a nagyon jó is kielégítő nekem.

Egy hölgy ismerősömmel beszélgettem és kikérte a véleményem pasi ügyben, hogy mit-miért tesznek egyesek szex közben, helyett, mellett.
Hát hallod? Eskü jól esett, hogy nem csak egy nagy dumás f.sznak tartott, hanem komolyan kiváncsi volt, én hogy látom a dolgokat. Szinte elérzékenyültem, annyira jól esett.
Lehet, mégis rá kéne repülnöm kicsit kikormolni, ha már így megtisztelt a bizalmával.

Majd Klári kérdezett engem (ENGEM!), hogy mi lehet az oka, hogy a pasi, akivel ismerkedne elmondja magáról, hogy alacsony az önbecsülése, és a hibáit sorolja.
- Szerinted gáz?
Hát, ha csak ez lenne, nem para. Amúgy rendesnek tűnik az elmondása alapján. Kicsit szinte már örültem, hogy na, végre talált egy elfogadható palit. Mire kinyögte, hogy az a baj, hogy öreg.
Mintha az eddig gondot okozott volna neki.

Pedig egy kicsit igazán áshatna némi aranyat, aztán mehetnénk belőle ketten szebbnél drágább szállodákba kefélni. De nem. Neki elvei vannak.
Mondjuk kicsit meg is nyugodtam, legalább megmarad nekem, futó kapcsolatnak.

Aztán lehűtötte a vágyaimat. Felsorolta miért és mikor nem ér rám. Hát mostanában kurvára nem.

Lófasz lesz itt, nem csucsu.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr918341557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása