Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Ugyannaz

2024. április 18. - Sandakutya

a park, ahol annyit sétálgattam, a tavaszi idő melegítette, a nyári nap égette a bőröm, árnyéktól-árnyékig menekültem, vagy éppen kutyától, kutyát sétáltatótól, vagy vénasszonytól (Fiatalember, mondja már meg...), esetleg autókat kerülgettem, miközben sétát imitálva, a fülemre szorítva élveztem Klári társaságát.

Na pont ott. Pont ugyanúgy, most megint.

Kacag, olvadok. Csak a szoki. Nem lettem totál káó, nem cseppentem el, épp csak olyan harminc százalékosan indultam be rá. Az semmi. Az kábé egy maximális Ramira nyomulok szint. Annál több nem megy. Ramival.

Fontos dolgokról beszélünk. Uborkapalántázás, szelektív szemét szedés, hegymászás, ejtőernyőzés, hangyász idomítás, mindegy.
Aztán mikor levegőt vesz, bekérdezek.
- Most akkor készüljek spárgával (nem a kaja, nem figyelsz), azért küldted múltkor azt a videót? - terelem a témát.
Egy másodpercig biztos gondolkozik a válaszon, vagy levegőért kapkod.
- Nem vagyok hajlandó fényes nappal ilyen dolgokról beszélgetni.
- Dehát egyedül vagy, nem?
- Akkor is! Egy úri nő... - és akkor löki tovább a baromságot.
Én meg vigyorgok. És bírom. Komálom, kívánom, imádom. Nem tagadom. Neki megadom magam.

Naná, hogy megint utazik, valahová, valamikor, és pont beférnék, igen, oda (hova-máshová?), de még semmi sem biztos. Remélem összejön.
Nagyon vágyom már rá. Érinteni, simogatni, csókolni, szeretni. Őszintén. Az megy. Vele. Akármikor.

"Kettőt szeretni nem tudok" - hülye dallamtapadás. Nem is szeretem ezt a stílust.

54170d89b9f32_810x500.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr4618379903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása