Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Várj!

2024. május 07. - Sandakutya

- Figyi-figyi! Attól még, hogy nagyon sokára lesz és még egy távoli messzi-messzi univerzumban van hogy találkozunk, én azért nagyon várom ám, hogy újra lássalak!

Hát lehet ezt a csajt nem megzabálni? :)

Így búcsúzott, miután elköszöntünk egymástól, és már majdnem nyomtam a gombot, de még utánam szólt a telefonban.

Megjegyzem 1 és fél nappal voltunk az események előtt, terveztük ki hogy jut a helyre, mit csinálunk ott (semmi disznóság (mármint szóban, jelenleg)) és kiderült, hogy még sok-sok rengeteg dolga lesz addig. Nekem kevesebb.

Azt meg dehogy kötöttem az orrára, hogy magam előtt látom már napok óta, hol egyben a nőt, hol csak bizonyos részeit, vagy a vállába harapok, behunyja a szemét, felsóhajt, ilyenek. És persze fejben többször megvolt. De  legalább egyszer nem csak a szája.

0_ooduklz-w_sigeop.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr4818390591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása