Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Vali írt rám

2023. október 20. - Sandakutya

- szia meg adod a számod?
Mit veszíthetek? Elküldtem neki.
A kis kurva két napig nem hívott. De aztán...
Miért van dejavu érzésem? Juli "barátságát" nem számolhatom fel. Lehet, még hozzá is fel kéne mennem néha, hogy ne érezzem úgy, tartozom neki. Vagy nem.

- Szia, Vali vagyok!
- Szia! Gondoltam!
- Megvolt a számom? Juli elküldte?
- Nem, csak két napja várom, hogy egy ismeretlen számról hívjanak, és reménykedtem benne, hogy te vagy.
- Tényleg vártad? - kérdezi ártatlanul.
- Naná! Nagyon. A múltkori után... El sem tudlak felejteni.
- Tényleg? - őszintén érdeklődik.
Majdnem elfelejtettem milyen fiatal.
- Persze drága! Az az elmúlt pár hónapom legszebb éjszakája volt! - kamuztam egy ordas nagyot, bár tényleg nem szenvedtem közben, míg Julival hármasoztunk.
- Komolyan?
Na jó, lassan kezd unalmas lenni.
- Bizony! De miben segíthetek neked? Nem is merem remélni, hogy találkozni akarsz velem újra, pedig ma este ráérnék. Hogy vagy? Beszéltél azóta Julival?
- A ma este jó nekem! - kiált fel, a többi kérdést meg se hallva.
Ez nem csevegni akar. Rövidre zárom.
- Hétkor nálam!
Kérdezni akartam, de határozott kijelentés lett belőle.
- Oké!
- Valami szexi ruhában gyere! - tettem hozzá, de már letette.
Ja igen. A percdíj fontos dolog. Gondolom apu fizeti még neki.

Délután írt rám okoska, hogy hol lakom. Elküldtem.
- hú, az messze van, nem érek oda hétre!
- Jössz amikor jössz. Nagyon várlak!
És puszis emoji.
Nem válaszolt, talán túl határozott és bunkó voltam? De mintha ezt igényelné. Vagy nem?

Negyed nyolckor csengetett.
- Nem is késtél sokat!
- Taxival jöttem a tízből.
- Hú, az nem lehetett olcsó - de ahogy kimondtam, már mégis bántam, még a végén elkéri az árát, vagy a felét.
- Áh, van kedvezményem!
Aha, nem érdekelt.
Lesegítettem a hosszú kabátját. És alatta!
A mindenit! Szexi kis semmiség, csipkével és bevágással, ízlésesen. A pici mellekhez nem könnyű olyat választani, ami nem elrejti, hanem kiemeli őket. És a feneke a tangában!
- Azta! - csak álltam és néztem.
- Mi az? Nem jó? - kérdezte és forgott előttem, közben a tükörben nézte magát.
- Dehogynem! Gyönyörű vagy!
- Köszi! - vigyorgott teli szájjal.
- Vagy nem ilyet akartál, mikor azt mondtad, szexi ruhában jöjjek? - kérdezi mosolyogva.
- Hallottad? De hát már letetted addigra!
- Hahaha! Az csak egy applikáció! Ha benyomok egy gombot, olyan hangot ad, mintha letettem volna. Tudod hányszor jön jól egy ilyen?
A kis rohadék! Engem vizsgáztat elektronikából. Ezt jó lesz nekem is leszednem.
- Hmm, már megérte!
- Két dollár volt.
- Mit iszol?

A mindegy az milyen ital? Miért nincs valami elképzelése, vagy valami kedvence. Vagy mindegy csak alkohol legyen, aztán dugjunk?
Végülis...
- Szóval, hogy vagy kedves?

- Kefélj, kefélj, Tomi basszd szét a seggem! - ilyeneket kiabált amíg dugtam.
Azóta is erre gondolok, mikor lazán töcskölöm Ramit, közben ezt a lányt látom, a vékony, tökéletes formáit ahogy hason fekszik, én pedig a tenyérnyi kemény fenekét húzkodom a farkamra gyors ütemben, úgy, hogy a kiabálása közben remeg a hangja, mintha egy döcögős úton beszélne az autóban.

Folyton őt látom. Akárhányszor el tudom indítani ezt a kis rövidfilmet a fejemben. Újra és újra. Bumm. Megint, és megint. Sosem unom meg.
A szőke haja copfban, feje oldalra fordítva, onnan próbál hátra tekinteni, közben hasal, a kezei félig behajlítva szorítják, tépik a lepedőt.

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr618202531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása