Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Na, lehet?

2024. március 10. - Sandakutya

Csak valamit, egy dolgot, hadd találjak benne vonzónak! Ne kelljen már megint csalódnom, megbánnom, hogy miért dugom őt is. Egy középszerű szexért kár a gőzért, kár ennyi melót beletenni.

Igen, most a kisfiút védem, aki bennem van. Aki a szép, tökéletes alakú, mosolygós, hibátlan bőrű, pont megfelelően körülölelő, mindenre képes, hibátlan száj és kézmunkával rendelkező nőre vágyik.
Persze, lejjebb tettem a lécet, de legalább valami apróság, valami pici dolog hadd legyen! Nagyon szeretném!

Na igen, ha az ember szerelmes, akkor a lila (fos)ködön keresztül szebbnek lát mindent. Ez most nem játszik, meg amúgy is, a szerelemhez is kell egy fajta csodálat, varázslat, fogászat. Ja, az nem.

Szóval lehet?
Tökéletes sima bőr? Na? Ez nem nagy kérés!
És persze vidámság, kedves, mosolygós, vagy nagyon odakoncentrálós "mindent is akarok" nő, aki  úgy dug, mintha az élete múlna rajta. Az se baj, ha elélvez. Aztán majd én is. Az már legyen az én gondom.

Na?

Lehet?

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr3318329221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása