Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Álom

2023. október 12. - Sandakutya

Hanyatt feküdtem, fejem feltámasztva, Katka a lábaim között térdelt az ágyon, a lábaim kissé behajlítva és mindegyikkel a feneke puhaságát éreztem. Közben gyötörte az uborkát.

- Így szereted? Így jó neked?
- Persze Zsuzska (!), csináld csak!
- De jó így, vagy így csináljam? - és igazított, erősebben, feljebb, vagy arrébb húzta, lassabban, gyorsabban.
- Jó, igen...!

Csak rángatta és gyúrta közben a golyókat, úgy, mint ahogy a legügyesebb gésa csinálná.
Közben a leomló szőke haját bámultam, ami sosem volt neki, és sosem viselkedett ilyen visszafogottan, már-már szűziesen.
Pillanatok voltak hátra az orgazmusomig, amikor kintről ajtó csapódást és matatást hallottunk.

- Ez az anyám! - mondta ijedt képpel és még a keze is megállt.

Csak arra emlékszem, hogy most lebukunk, mi két kis kamasz, mi lesz most, menekülni kéne, vagy befejezni, mi lesz, ha meglát az anyja?

Ennyi. Felébredtem.
Az ugye megvan, hogy jó pár év van köztünk, együtt biztos nem voltunk kamaszok?! Az anyjától biztos nem félnék, sőt, inkább az a valószínűbb, hogy Juli beszállna harmadiknak. Nem is értem.

Ez az álom vajon mit jelenthet? 

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr5718193553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nevem senki. 2023.10.12. 12:21:20

Még Katkával is jobban érezted magad mint Ramival.
süti beállítások módosítása