Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Vv

2024. március 13. - Sandakutya

Vivi randi előtt.

Nem érzem jól magam. 
Jó, hogy "népszerű" vagyok, de valahogy üresség van bennem. És kétely. Az nagyon.
Nem azért, hogy jó lesz-e (olyan lesz, amilyenné tesszük), hanem hogy ugye nem jön elő bennem az az érzés, míg tartok haza Vivitől, hogy "Ezért?". "Ezért megérte a sok minden? A kockázat, hogy rongálom Ramit, ha kiderül?".

Próbálok belekapaszkodni az érzésbe, amikor biztosan tudom: kurva jó lesz!
Az kell nekem. Mókázunk, nevetünk, megismerek egy másik embert és megyek vissza a jól bevált kellemes környezetembe.

Ha más mondaná ezeket, lebunkófaszoznám. Vagy azt tettem volna korábban. Csak hát azóta annyi víz lefolyt már a lefolyón.

...

Breaking.

Vagyis nem. 1 óra és indulok hozzá.
Most jöttem rá, hogy ha számmal kezdünk mondatot, nem kell a nagy kezdőbetű, mert az ilyen: '.
Na látszik, a vér már nem a fejemben van.

Szóval nem sokára. 
Szól a a rádió, éneklem a dalt, közben azt veszem észre, hogy három ujjamat kinyújtva, egymáshoz szorítva és tengelyirányba alternálva mozgatva, negyed körben oda-vissza forgatva imitálom a várható eseményeket. A másik tenyeremből formált O szolgál a befogadó elemként (hüvely, a belecsúszó csaphoz). Azt tesztelem, mennyire karcol a körmöm. Ha nagyon, még manikűröznöm kell.

Gáz vagyok. Vagy túl őszinte?

Izgulok, de tudom, jó lesz. Így, vagy úgy.
Volt már első randim utolsó, hátha ez nem lesz az.

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr218329895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása