Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Klári írt

2023. január 02. - Sandakutya

"Ki az? Ismerem? Ráérsz most? Búcsú szex?"

Ez hülye! :D
De imádom! Vagyis, na. Vége, de mindig jó emlékként gondolok rá. Felhívom!
- Helló, te bolond lány!
- Most miért mondod? Otthon vagy?
- Ó, az nem lenne jó! Tudjuk mindketten, mi lenne abból!
- Pont azért kérdezem. Dugunk és mindenki megy a dolgára!
- Kedves vagy, de ez most nem fog menni. Szívesen beszélgetnék veled, mondjuk telefonon, de nem volna jó, ha találkoznánk.
- Aha. Szóval rövid a póráz?
- Nem, csak nem akarom megbántani, nem akarom, hogy félreértse. És nem akarom, hogy lelépjen, mert jó nekem vele.
- Ugyan, már! Csináltunk már ilyet. Mást is dugtál mellettem.
- Például kit?
Geci vagyok, kivártam, hogy kimondja-e a tesója nevét. Vagy ez még mindig egy sötét folt a múltunkban, amire nem szívesen gondol?
- Az mindegy.
Nyertem. :)
- Sajnos ez nem megy most. Figyi, ha a társaságom és a gondolataim nem elég, akkor szépen köszönjünk el!
- Annyira jó pinája van? Jobb mint az enyém? Vagy jobban szopik?
Hoppá, érzékeny témába csapott, most nem szabad elérzékenyülnöm!
- Klárika, jól vagy? Minden rendben? Beszéljünk máskor, ha megnyugodtál?
- Beszélgess az új csajoddal!
És lebaszta. Na ez már a régi Klári. Minden úgy van, mint akkor. :)
- Neked is BÚÉK!
Persze ezt már nem hallotta.
Azért kicsit reménykedek, hogy visszahív majd, és tényleg le tudunk ülni beszélgetni.
Minden esetre megbeszélem Barbival. Papucs vagyok, nem érdekel. Kell nekem!

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr8317860969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása