Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Barbi

2023. február 20. - Sandakutya

Imádom, ahogy meztelenül fekszik az ágyon és vonat jegyet vesz, vagy bútorlapot válogat az Obi oldalán.
Hasal, a lábait lóbálja, behajlít, kinyújtja, mint egy kisgyerek, játszik vele.

Egész nap nem öltözünk fel. Minek?
Pedig ma még nem is dugtunk. Egyszerűen jól érezzük így magunkat.
Vajon mikor múlik ez el?
Mikor kell felöltözve otthon lenni? Amikor jön a gyerek?
Mert úgy illik?

Volt egy lány ismerősöm, náluk otthon az egész család meztelenül volt, mindig. Ő ezt szokta meg.
Ezért a strandon is a legtermészetesebb dolog volt neki, hogy monokinizett.
Nem tudom, esetleg egy panel 10. emeletén laktak-e, és a meleg miatt alakult ez ki, de érdekes.
És azt sem tudom, hogy jó-e, ha az apa és a serdülő lánykái egymás előtt így mutatkoznak. Vagy ha anyu egy jó MILF, és a fia önkéntelenül is ráébred erre. Oda sem figyel, de 16 évesen el kezd meredezni a kakaskája. Azért az nem normális, ugye?

Messzire mentem, pedig csak a csajomról akartam beszélni.
Imádom!

Ja! Kicsit kutakodtam Niki doktorija után. Mikor elmeséltem Barbinak, sikítva röhögött.
- Ez hülye ez a csaj!
Szerintem nem, de nem kötöttem az orrára. Bb segített nekem, hol lehet lekérdezni ezeket.
Hát, én nem találtam a nevéhez kapcsolódó semmit sem.
Azt látom, hogy tényleg végzett az egyetemen, de hogy megírta-e már? Mindegy.

nude-woman-naked-girl-photo-on-a-chair-alessandro-della-torre.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr5217895579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása