Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Oké

2024. február 09. - Sandakutya

Összefoglalva.

"A" nem ír. Túlélem, azért remélem nem bántottam meg, és talán jó emlék maradok neki.

Vivivel beszéltem. Hát ez má megin milyen cuki volt!
Aranyos kislány, nem bánja ha apuról és az újabb lovagjairól kérdezek. Nevet és mesél. Kicsit. Csak épphogy a kolléganői ne értsék. Virágnyelven.

Pont anyámnál voltam, mikor hívott.
Elbújtam, osztottam az eszet, hallgattam a hangját, majd letettük.
- Ki volt az? - kérdezte anyám.
- Klári. Üdvözöl.
Szemrebbenés nélkül. Pfuj milyen vagyok!

Ja, mert őt ismerte korábbról. Mondtam, hogy néha beszélünk. Szigorúan telefonon. Dehogy máshogy, hova gondolsz?

Amúgy az öreg visszakönyörögte magát. Vagy ő az öreghez? Le se sz.rom. Akinek ennyi esze van...
Nekem úgyse az esze miatt kell. Jó régen úgy volt, de mikor így viselkedik, mit is mondhatnék.
Nagy a P hatalma! A pasiknál a pinára, nőknél a pénzre szokták behelyettesíteni. Nem értek vele egyet, nem szeretek általánosítani, de Klárival pont ez a helyzet. Nekem a muffja számított, ő a mani miatt van az öreggel (nem is már!!! De bazmeg, nagyon is!).

Rami? Csak a szoki.
Minden klappol. Majdnem.

A hétvégi harmadik kefe nyögve-nyelős. Szó szerint. De ő élvezi. A negyedikről nem is beszélve.
Igen, panaszkodom. Fenét büszkélkedem. Pedig jó vele amúgy. Nekem ő az "öregem". Na nem a pénz miatt, hanem mert jó, ha nincs jobb.

Vivi azt mondja irigyel, mert 4 orgazmus a megvolt a hétvégén. Mondom neki nem figyelsz. Négy orgazmus nem jelent négy frenetikus kellemes jó szexet!

De hát, valakinek "ezt" is meg kell csinálnia. Miért legyen más. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr2318315943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása