Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Takarítunk

2022. augusztus 16. - Sandakutya

Arra gondoltam, kihasználom a lehetőséget, hogy egy ingyen takarítónőm van. Geci vagyok, mi?
Mondtam neki reggel, hogy ma ganézás lesz. Nem volt őszinte a mosolya.
- Pucold meg az ablakot, porszívózz ki, moss fel, ott is, ezt kihagytad, töröld fel!
- Mit?
- Hát ezt - és felrúgtam egy nyitott sörös üveget.
Viccnek szántam, de ő rögtön törölni kezdte és a nevetés, vagy a magyarázkodás helyett, csak a szégyen jutott nekem. Háttal volt. Bocsánatot kértem.
Nagyon nyomta szegény. Nyolckor keltünk, délig simán csinálta. Folyt róla a víz. Igen, szexi izzadtan. Mondanom se kell. Ebéd után (rendeltünk, nem lett volna ideje főzni) megsajnáltam.
- Azt akarom, hogy most te mond meg hol takarítsak!
Bazmeg de hülye vagyok! Na hol kezdte a viszont szívatást? Wc, fogkefével. Azért ott elgondolkoztam, hogy most akkor kurvára megbüntetem, de tényleg igazságtalannak éreztem magam a reggeli miatt, és kíváncsi voltam, meddig megy el. Szerintem elszégyellte magát, mikor látta, hogy sikálok, és nem veszem poénra. Pár perc múlva egész más feladatot adott. Amíg sikáltam, vagy nem is tudom mit, ja, mostam, vasaltam (azt de utálom) elgondolkoztam rajta, mit élvez ezen valaki? Mármint, hogy alárendelt szerepben, ilyen faszságokat csináltatnak vele. Valakit ez szexuálisan felizgat. Hát engem nem. Öt óra felé, már erősen vágtam a pofákat, de nem szóltam, gondoltam hat és fél napig én szopatom, legyen némi öröme neki is. Amúgy meg, az én lakásom csinosodott.
Ötkor azt mondta fájront. Visszaállt a régi rend. Adtam egy puszit a szájára és lezuhanyoztam. Jól meg akartam dugni, de előtte egy picit lepihentem. Most tizenegy múlt, és itt horkol(!) az ágy másik oldalán.

Lehet mégis rámászok, még nem döntöttem el.

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr2417809553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása