Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

De jót röhögtem

2022. október 17. - Sandakutya

Ma munka után hazaérek. Ledöglök a tévé elé, kopognak. 
Kinyitom, Klári beront, ledobálja a ruháit és elkezdi nyomni.
- Ma egész nap rohanok. Félórád van, hogy megdugj! Sietnem kell, na húzzál bele!
Már hanyatt fekszik meztelen, szeme becsukva, lábai szétrakva, várja a betevőt.
- Szervusz Klárika! Ne haragudj, de várok valakit, most nem tudok foglalkozni veled!
Totál lefagyott a csaj. Én még mindig ruhában az előszoba ajtóban állok, az ajtó még kitárva, kilincs a kezemben és csak vigyorgok.
Azt se merte megkérdezni, hogy most viccelek-e. Hallod!
Felpattant, felkapta a ruháit, és meztelenül lesétált az utcára. Az ablakommal szemben állt meg a túlsó járdán, és úgy öltözött fel, dühösen az ablakomba bámulva. Ez hülye! Nem mondom, tetszett a látvány, de komolyan aggódtam, hogy a délutáni forgalomban valaki balesetet okoz miatta. Aztán elsétált.
Én meg csak vihogtam! Anyádat rángatsz te majd! Jaj, de jó kedvem lett! Naná, hogy nem vártam senkit.
Persze, legközelebb ha jön, lehet, hogy megdugom, de addig is élvezem a helyzetet.

Ha minden jól megy, Angit levarrom holnap.

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr9817816535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása