Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Most hívott

2022. november 24. - Sandakutya

Klári. Csak beszélt, beszélt. 

Hogy mennyi dolga van az egyetemen, vizsgák, lehet, hogy nem lesz elég kreditje és amúgy is minek jött ide, folyton kiszúrnak vele. Hogy a Neptun mekkora egy szar, meg bulizni hívták, de azt utálja, mert ugyanaz van mindig, mint a szakesteken, hogy piázni ezerrel, mindenki részeg és csak dugni akar. Nem is értem.
A telefonban csak ezt ismételgette: nem kell több pasi, bőven sok ez a kettő, nem is kell ennyi...
Tud ám motiválni.

Aztán kijelentette, és ma jött meg neki, szóval a randink több mint gázos lesz, legfeljebb, majd tévézünk. 
Mi van? Ennek elmentek otthonról? Amúgy tudom mikor jön meg. A naptáramban van egy K és egy I betű is. Ki tudom matekolni, nagyjából kinek mikor. Egyszer beírtam egy A-t is, de Angi azt mondta, azzal nekem nem kell törődnöm, ő megoldja, és amúgy is, őt az nem tartja vissza semmitől. Tudtam én, hogy ő a legrendesebb lány!

Azt is kérdezte, mit fogunk csinálni? Mint mondtam volna? Az a terv, hogy véresen komolyan megháglak? Tudom, volt már olyan, hogy mégis összejött. És nem szép dolog, de ez nem olyan kapcsolat. Más nem fér bele. Vagy put in, vagy out! Ott az ajtó!

Szóval Klárival a hétvége, hát, nem is tudom mire számítsak. Egy rohanás lesz, amúgy is folyton pörög a csaj, ha nem tudom lekötni az ágyban, akkor mindig menni akar, séta, buli, fürdő. Ahhoz semmi kedvem. Lehet, hogy szombaton szépen összeveszek vele, és magától elmegy. Kikölcsönzöm az utolsó Forma 1-et, Ncore-on fent van mindig.

Valami nem stimmel. Nem érzem jól magam a bőrömben. Vagy a rossz idő miatt van?

Nincs kedvem pakolni. Szanaszét vannak a cuccok a szobámban, de nincs kedvem egy "talánra", vagy "valamire" készülni. Bírom ezt a lányt, de...
Asszem meglepem magam egy sütivel. Edzés és túrázás helyett, betolok egy Mátra csúcsot. Nyitva van még a kis bolt?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr1917824537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása