Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Úton

2022. december 08. - Sandakutya

Zsolti itt hagyta a céget. Elege volt abból, hogy négy aláírás és átlag 21 perc kellett ahhoz, hogy kihozhasson a raktárból egy csavart, beszerelni az ügyfél autójába. Meg amúgy is, régóta sofőr akart lenni.
Most ment át a Spartól az Aldiba, azt mondja, ott jobb a pénz. Elvitt egy útra, hát tapasztalat van bőven.
Megírom Klárinak, úti blog jelleggel. Mert egy hülye vagyok.

8:01

Kint állok az utcán, várom Zsoltit, hogy felvegyen. Megáll egy taxi. Egy <PC censored> hölgy és 8 éves csemetéje közelít a kukához. A kuka mögött takarásban az autó. Csak ennyit hallok a hölgy szájából, ahogy kedvesen a fiához szól:

"Hát itt a táxi nem látod bázmeg?" 

8:20

Szép új kamion. Man 18000 köbcenti, 510 lóerő. Picsatudja mekkora nyomaték.
Űrtechnologia. Nem csak jelez, hanem sávban is tart, kiveszi a kezedből a kormányt. Fekete. Általában hűtős  potkocsit húz. Mondjuk csak magyarba.
Automata váltó, elektromos kézifék, fütyül mert nem kapcsolunk övet. Nem ilyet akartál venni? 30 milla. És persze másik jogsi kell hozzá. De nekem van. Majd leszek a személyi sofőröd. És két ágy van a fülkében. Hú mennyit dugnánk! Ha horkolok felmész a felső ágyra. 
A hűtő bömböl. Az a dolga, hogy ha a pótkocsin melegebb van mint 5 fok, akkor kapcsoljon be. Egy személyautó motor van benne (na jó, talán kisebb). A fülkébe is bejön a hang, nem hallod az 510 lovat, mert az a 40 a póton annyira nyihog és dübörög. Na, a kamionos szakzsargon is beindít? Felhajtható lábtartó az anyósülésen. Mi a tkömnek? Az illatosító fúj rám néha egy adagot, a fejem feletti tárolóból. Már olyan vagyok mint egy illatos virágos rét. 

8:47

A HŰTŐ MEGINT ELINDULT! CSAK ORDÍTVA LEHET ÉRTENI A GONDOLATAIMAT IS. De most úgyis csak írok, nem beszélgetünk. Zs. rakja a pótot, elektromos békával szambázik be két raklap árut. Darabja egy tonna. 24 a vége azt hiszem. Ahogy helyreigazítja és lendületből össze tolja őket, minden mozgás behintáztatja és meglöki a fülkét. Itt, jobb egyben, érzem ahogy táncol alattam a sok agyonrugóztatott felépitmény, plusz levegős ülés. Sokat kell várnom, amíg pakol. Addig egyedül rohadozok a fülkében és Neked írok. Hoztam egy scifi könyvet. Az amazonos, privát kiadás, meséltem. Már csak egy novella van benne. Kb. egy óra felrakodni, aztán boltonként félóra, de változó. 3 bolt lesz, plusz itthon kirakni a göngyöleget. Kb. ennyi a vezetési idő is. Reggel 8-tól este hatig. Hát nem tom. Ez nem kamionos, ez raktáros meló. Zs. lesétálja a maratont a kurva béka mögött egy nap. Közben elküldöm Marcinak a képed. Azt mondtad, nem zavar. És a fejed nincs rajta. Csak minden más. :D Ha visszajelez hogy szép (úgyis azt mondja) akkor ki is törlöm a csetből. Remélem nem töltötte le. Na meg is van. 
"Nagyon helyes! Tetszik nekem!"
Fordítok, ez azt jelenti: tolnám a farát, mint disznó a darát. Nem is értem miért ilyen szégyenlős most. 

9:23

Még mindig rakodik. Fáztam és nagyon idegesít az ordító hűtő. Kiszálltam és kabátban kisétáltam a napos placcra 20 méterre. Tök jó, mert itt 6 kamion motorját és/vagy hűtőjét hallgathatom. Cserebe fúj a szél, és mivel vizet kortyolgatok, már pipilni is kell. Közben Marci visszaír. "Tetszik a teste és az a szenvedélyes tartása. Klárinak természetesen. Most már értem miért indultál be rá."
Na csak kibújt a szög a zsákból.
"Nekem a szövege tetszett meg nagyon, a külseje csak hab a tortán." - írom vissza neki. Közben leállt a kurva hűtő. Újra hallok! Leginkább a mellettünk álló kamion hűtőjét.   

9:30

Na megvagyunk. Indulunk. Zs. előrébb áll, zárja az ajtókat, egyszer csak visszalép a fülkébe: "Tolat a kamion basszus, a mienk!". Hát igen. Az automata váltó és a rögzítőfék harcából a fék győzött szerencsére. :)
Súlymérés a portánál. 27140kg velem együtt. Azért ez nem 40 tonna. Ez csak 11 rakat. Közben Marci: "Igazi vagany csaj szerintem. Ez kell nekünk oregem". Királyi többest használ, mintha osztoznék rajtad (picsába, tényleg, csak nem vele). 

9:38 úton

80-ig szinte nincs motorhang, csak finoman a turbó sziszeg. Na jó, talán nem mindenkinek porcosodik erre. 26l átlag fogyasztás. Az jó. Mondjuk 10 autónyi motor, és 25 szörös súly esetén, csak 5 szörös fogyasztás. Acc módban elvileg magától vezet. Vasút előtt 1km-el magátol lassít, illetve elveszi a tempomatot, a gázt. 

10:20 érkezés bolthoz

Minden autós rendes, de a tökömnyi parkolóban pont úgy állnak félre hogy helyet adjanak, hogy tőlük nem fér el a kamion, nem baj, kis helyezkedés, mutogatás. Vajon hogy lehetne rávenni a köcsögöket kedves vevőket, hogy felfogják, a kamionnak nem elég egy Matiznyi hely a beforduláshoz. A szépen felfestett csíkok nem dekorációnak vannak, hanem hogy ne kelljen maminak és papinak a földről szedegetni a tükröt, lökhárítót, jobb első ajtót a kocsikájukról. Pedig papinak 50 éve van jogsija. Kettejük rutinja, a levezetett 10039km után (mami egyszer leugrott Fótra Bubukához) talán éppen elég lenne felfogni egy ilyen egyszerű egyenletet. De nem. Megáll, kocsi ott hagy, nem néz. 20 perc múlva kerül elő, addigra már a rendőrt is kihívtuk, had érezze a törődést. Ez neki lecke, és a többi 4-nek, aki látta és megértette a szitut. De a többi tízezer? Ja, a KRESZ-ben nincs ilyen fejezet: "Hogyan ne parkoljunk szuper marketnél, ha közös az út a rakodó rámpával". Mindegy. Ne türelmetlenkedj! A boltok bezárnak mire oda érsz, kicsi túlvezetésed is lesz, de a rendőr megért (nem), és nem büntet meg (de) és cserébe hisztis sem lesz a logisztikai központ, ha egy raklap joghurtot vittél körbe az országon, hogy este ugyanoda visszavihesd, ahonnan indultál. Lesza.
Szerencsére Zsolti nem ideges. A napi 6 kávé mellé, nem is lenne jó neki. Végül csak becsusszanunk (hmm). Beállás, nyitás, rámpa, pakolás. Ez egy falu. Benzinkút 2km-re, ezért kb. 5 percenként férfiak, idősek, fiatalok tűnnek el a bokorban a bolt mellet, mert nincs máshol mosdó. Amikor szabad a terep, követem a példájukat. Előtte kocsi bezár. Zs. úgyis jól elvan a raklapokkal meg a boltos fiúval. Pisi előtt és után kézfertőtlenítek.
Nyugi Kedves. Vigyázok Rád!

Visszaültem. A kurva hűtő megint bekapcsolt. Naná, mert Zs. szellőztet, máshogy nem is lehet pakolni. Nem bírom a zajt. Inkább kiszállok. Fagyjak inkább halálra! Amúgy 18 fok van, szélcsend, süt a Nap.

10:44 gyija

Előtte szendvics be. Az arcomba.
És persze kesztyű fel-le. Zsolti ezt játssza a boltoknál. Kocsiból kiszáll, fel, raktér kinyit, le, hátrább tolat, fel, pakolás. Utána ugyanez visszafelé. Ugyanez van, ha ponyvással jársz. Az még több szopó. Ezt persze senki se tudja, aki a kamionos munkára gondol. Azt hiszem itt valahol rögzítettem neked hangot. Második lerakó.
 

11:39

Utazunk. Hegyek-völgyek. Okos kamion, ablakmosó folyadék spórolás. Egy spriccelés, bármeddig nyomod, csak 1mp-ig nyom vizet. Spórol. Persze így a bogárhullákat kened szét az ablakon. Nagy ötlet. Haladunk.

Attala a falu neve. Zs. megnézte a képeid. "Úristen de szép ez a csaj. Szép. Gyönyörű." És megint hívja a nője. Addig írok Neked. Haladunk. Egyik furcsa nevű falu után a másik. Szabadi vége. Remélem nem visz le a térképről, nekem 24-re vissza kell érnem, randim lesz. 
Nagyberki. Nem fordulunk el Jágónak felé. Tovább egyenesen. 

12:13

Mosdós. Az egy falu. Igen. Végre nézhetem a szép tájat, ide is képzelem magam, ahogy bringázok a dombokon. Közben hintázunk szépen, néha mint egy tengerjáró, néha libikóka. Baté. 

13:10

Utolsó lerakó. Minden rendben, kicsit kicsi a hely, de nem a méret a lényeg, csak hogy játékos legyen. Meg hogy nagy, igaz-e Klárika? 
Zs. pakol veszettül, a fülke imbolyog rohadtul. De legalább már a hűtő nem zakatol. Üres raklap hegynek és kiszakadt virágföldnek nem kell a hűtés.
Közben elolvastam a leveled. Hogy te milyen cuki vagy már megint. Pár dologra már válaszoltam is ebben az írásban.
Irány haza, és lepakolás.
Én persze semmit sem tudok abból, hogy milyen jó az elektromos béka mögött sétálni, új raklapot felvenni, vigyázni hogy elférjen, kormányozni, egyebek. Az a munka dandárja.
Visz, Látrány jobbra-balra. 

Nagyrészt már csak autópályán megyünk. Haladunk, alig beszélünk, ásítozunk, már minden sztorit elmeséltünk. Én Téged, persze a titkos dolgainkat nem. :D
Ő a nőjét. Hát nem tudom. Nekünk jobb. Talán.
Érkezés. A nagy raktárban az üres göngyölegnél végre segíthetek. Elektromos békát tolok, viszonylag gyorsan, ügyesen. Zs. megdicsér. Sztem viccel.
Aztán kiállás, papírozás, szélvédő mosás. Megint elmondja, hogy ilyen ügyesen más nem békázott még. Nahát. :D
Közben elmondom Zs.-nak, hogy de, van egy pasid az "öreg". Kiakad. De mondom miért? Ő igazából nem a csajom! Azért hallja, hogy ez nekem is furcsa, na de nem is mondtam el neki mindent. Most valszeg hülyének néz.
De legalább kerestem 200 Ft-ot. Ott találtam a rámpa előtt a placcon, ahol a hangot rögzítettem. Kb. annyit ért a békázós 10 percem. Nem dolgoztam ingyért.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr2217845549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása