Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Barbival találkozgatunk

2022. december 29. - Sandakutya

Na nem Klári, nem olyan kreatív, és nem olyan szenvedélyes, de jól elvagyunk. Mondhatjuk, hogy a havi egy órás Ferrari használatot cseréltem le egy mindennapi tiszta új Ford Focusra. Az se rossz, nem?

Normál vanilia szex. Ez is jó. És a bizonyosság, hogy holnap is itt lesz. Mármint ott. Az összecuccolást nem tervezzük. De igazi randik vannak, séta, fürdő, sport, kirándulás, mozi. És olyanokat beszélgetünk, hogy éjfélkor, mikor ágyba dőlünk, van hogy nem is hiányzik a szex. Mondjuk neki pont akkor, szóval megkapja. A múltkor a részvényekkel kapcsolatban okoskodtunk, meg hogy melyik coinba érdemes fektetni, vagy nem, aztán eltolódott a csillagászat felé a beszélgetés. Még jó, hogy egyikünk se ért egyikhez se igazán. De minden percét élveztem. Pedig nem értünk egyet mindenben. Jó ez a dög!
Ha rossz idős hétvége van, csak döglünk az ágyban, néha kefe, de annyira jó az a nyugalom, a biztos, kiszámítható apró és nagyobb örömök.
Ha nem puffogtattam volna el már túl sokszor, még a "sz" betűs szót is használnám. De azért nem sietem el.
Miről fogok írni, ha ilyen unalmasan tökéletes kapcsolatom lesz? Jó értelemben vett unalmas. Hogy megnéztünk egy filmet, vagy hogy eljegyzés, házasság, gyerek? Előreszaladtam. Kutyát akar. Bírom a dögöket, de azért, na. Még nem akarok. Még úgyse, hogy külön élünk.

Amúgy a legjobb karácsonyi időszakom most volt, vele. Nem az állandóan csak a szex, és három nap után már fáj a pöcs (pfuj de rossz az :), hanem a tök normális, langyos, ajándékos, rokonos (azt nem közösen), ágyba bújós, dög unalmas, nyugodt, kakaózós, filmezős Karácsony. Nagyon bejött. Újra tizennégy éves voltam. Csak többet szexeltem. És nem egyedül.

Klárival nem tudom mi van. Én nem keresem, ő nem hív. Lehet, hogy látott minket valahol együtt. Mondjuk nagy ez a város. Bár azt se tudom, ő merre szokott mászkálni.
Csak az zavar, hogy mivel mindig ő hívott, és már nem, úgy néz ki, mintha ő szakított volna. Tudom hülyeség.

Na, eltelt egy nap, most hívott. Ezt ide írom ezekhez.
Rám csörgött röviden. Visszahívtam. Háromszor. Kinyomta mindig. Mire jött az sms: "Bocsi, véletlen".
Visszaírtam: "Ne hívj többet, van valakim, komoly. Szia!".
Persze nem írt vissza. Ez Klári.
És most itt vigyorgok, bár a szívem ver mint a fene, de én dobtam ki. Sima! :D

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr917857653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása