Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Fuck 2022

2022. december 31. - Sandakutya

Elütött egy barom!

Indulok a boltba, szépen körülnézek az utcán, mint a jó gyerek, erre a parkoló autók közül egy tata, full gázon kitolat az úton sréhen keresztbe, egészen a túloldalig. Láttam, hogy nagyon megindul, de csak egy picit tudtam arrább lépni, már sodort is el a fostalicskájával. Ahogy meglökött, végigbaszódtam a túloldalon egy fehér skoda oldalán, és úgy estem el, hogy bevágtam a tarkómat.
Fekszem szépen, ahogy egy rendes hullához illik, erre hallom, hogy a motort bőgetve egyesbe teszi és nagy gázon felém száguld papi. Na mondom, itt a vég, a könnyem folyik, úgy fáj a fejem, szerintem a lábamon is átment az előbb, most fog teljesen kilapítani. Fasza! Csókoltatom anyámat!
Erre megáll. 
- Jól van, fiatalember?
- A büdös kurva anyádat hát hogy lennék jól, mikor most gázoltál halálra, bazmeg!?
Tudom, ezt kellett volna mondanom, de fogalmazzunk úgy, hogy nem voltam teljesen entellektuális képességeim birtokában, ezért csak annyit mondtam: "Persze, minden maximálisan faszányos!".
Egyezkedni akart, meg fizetni, vette elő a pénztárcáját. Nem akart mentőt hívni. Mondom ez hülye! Nem értette meg, ha holnapra feldobom a bakancsot, őt lecsukják és ki sem talál a börtönből a hátralévő kis időre. Végül csak felfogta.
Le a kalappal, a mentők 32 perc alatt értek ki. A rendőrök öt perccel korábban. Addig pont elvéreztem volna. Mindegy, bevittek. Két óra ücsörgés a váróban, a fejemen a vér szépen megszáradt, így külön élvezet volt, mikor a nagytestű nővérke letépte a sebet és kipucolta. Ezek nem hallottak betadin-ről? Mi a szar az amit a nyílt sebembe burogatott? Majd bepisáltam, annyira fájt.

Most értem haza. Még jó, hogy reggel nyolckor már az utcán voltam, így nagyobb esélyem lesz felépülni estig.
Ó igen, szilveszter!
Készültem, mindenféle jóval. A pezsgő mellé anál ékszert, és szexi bugyit vettem neki a karácsonyi vibri mellé.
Barbival kitaláltuk, hogy átbaszunk az új évbe. De jó lesz! Mondjuk, ha nem jön rendbe a fejem, lehet, hogy 23:59-kor kezdjük, aztán lesz ami lesz, éjfélkor koccintás (úgy, hogy benne vagyok) és óra ötre orgazmus, zuhanyzás, szunya.
Nem is merek szólni neki, mi történt, nehogy lemondja a bulit.

Na, lemegyek a boltba virsliért. Hátha már vár valaki, aki szívesen kivasalna megint.
Csak előbb papit fel hívom, hogy jól vagyok, mert megígértem neki, nehogy átizgulja a szilvesztert, még megáll a szíve.

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr2817860981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sandakutya 2023.01.03. 14:58:10

Azért azt kiemelném, ami a lap tetején van, de talán a mobilos verzióban nem látszik sehol: FIKCIÓ, VAGYIS KITALÁLAT.
"Nyomokban megtörtént eseményeket is tartalmazhat."
Vagy ki tudja ;)
Én kérek elnézést a blog.hu nevében.
Azért köszi! :)

Sandakutya 2023.01.03. 21:14:36

@Figyelem Nem Lankad: Mondjuk azt, hogy ő a legigazibb mindenki közül. És ezt ő is tudja. ;)
süti beállítások módosítása