Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Ígéret

2023. április 21. - Sandakutya

Azt mondta, lehet, hogy jön. Három nap múlva. Szerintem inkább 1 a tízhez, hogy jön. Az sovány.

Újabban nem is az hiányzik, hogy benne legyek, hanem hogy mellettem legyen, feküdjünk az ágyon, naná, hogy ruha nélkül, nézzük a semmit, beszélgessünk, lassan simítsam a bőrét végig, vagy csak kézenfogva aludjunk el.
Persze nem mondom neki, még megkérdezné buzievagy.

Távolodunk Klárival rendesen, de ha beígér egy "nem ígérek semmit, de talán"-t, akkor pár napig rajta kattogok. Az emlékeken, meg hogy mit is kéne vele kitalálni. Igen, a szokásos marhaságokat.
Annyira távolodunk, hogy ugyan nagyon vágyom rá, de legutóbb, mikor a kedvenc pózunkban dugtam, valahogy nem volt tökéletes az érzés és akkor, csak viccből Katkára gondoltam. Őt képzeltem oda. Tíz másodperc alatt elmentem.
Baj van velem, tudom. De csak a szokásos. Ja és nem érdekel Katka. Csak hogy fiatal, hibátlan, kis buta, mindent is bevállal, amúgy lehetne bárki, bármilyen névvel, Julcsika, Erika, vagy Boróka, mindegy.

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr4817956830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása