Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Nekem senkim sincsen

2023. április 23. - Sandakutya

Szeretem, mikor két estém is úgy telik, hogy Nórival telefonálok, aztán Klárival viber, majd Lillával levél. 
Másnap Nóri messenger, Klári telefon, Lilla levél, vagy hat.
Mázlista vok. Nem vitás.
De az ágyamba egyik se akar bebújni. Francba!

Na, de legalább volt egy jó kis randim.
Valami ismerős ismerőse hozott össze minket.
- Jó fej, meglátod!
Naná! Ez a kedvencem. Ja nem.

Ennyit beszélni! Komolyan féltem, hogy kihűl a csaj szája! Ha közbe akartam vágni, kicsit mintha sértődést láttam volna rajta.
Aztán a végén megbeszéltük: "Nem vagyunk közös hullámhosszon".

Egyenleg:
Erős hármas a csaj, max négyes alá. Szerintem ő azt hiszi, hogy szép. 
6000Ft a kaja, 2000 a kávé, az én hibám, minek vittem a Mr. Rafchersonba? 
1800 elment telefonálásra.
Vagy 6 óra beszélgetés szóban a neten, két hét reménykedés.
Meg szerda este padlógázon autókáztam egy százast, mert randi. Aztán persze "Bocs, tegyük át holnapra".
Megérte.

Ha nem szeretném "ingyen", amiért fizetni kell, jobban jártam volna, ha keresek egy prostit. Jó, persze nem csak arra kellett volna. De nagyrészt. Legalább egyszer. És ez így deficit.

Viszont a szomszéd integetős csaj megint feldobta a napom. Pont mikor kételkedni kezdek ebben a férfi-nő kapcsolat dologban, elkezd kapálózni. Jó nézni! Lehet, ő kéne nekem. Csak ugye a palinak integet reggelente. Azt hiszem. Bár a Mr-t még nem is láttam sosem. Hmm.
Lehet azért integet, hogy "Hahó, elment a pali. Jöhet a következő!". Sanszos.

Na megyek hajat mosni.

860168_onkgb8drigsd1g9tmfjpgajq79_263122.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr5517934295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása