Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Klári?

2023. április 27. - Sandakutya

Beszélünk, de minek.

Aranyos, kedves, elolvadok a hangjától a telefonban(!), de kurvára nem kíváncsi rám.
- Jó pasi vagy! Hiányzol... Annyira jó volt veled...
Akkor mi a faszér nem jön (a faszér)?
Félreérthetően beszél, én meg finoman érdeklődöm, Benji, nénikéje, családi program, vizsgák, világvége? Egyik sincs a hétvégén? Mi a picsa?
Merészen, minden mindegy alapon lefoglalok egy szállást Kaposmérőn, megyünk lovat nézni. Voltunk már, juj de jó lesz. A tulaj még engedményt is ad.
Mondom a nőnek mi a hányás.
- Te aztán vicces pasika vagy! Hát nem tudom, meglátjuk, nem ígérem, tudod, nem mondhatok biztosat... bla-bla.
Ez legalább nem egy nem.
Szombatra foglaltam, csütörtökön még talán volt.
Pénteken felhívott: Bocsi, nem fog összejönni.
Kurváranemfontos miért nem ér rá. Mindig a lista végén voltam, teljesen mindegy mi került még elém a sorban.

Kitaláltam, hogy tiltom a telefonszámát, viberen is, esetleg a mail címét is.
Ja. Így jó lesz. 
Hiányozni fog? Persze. Mint eddig. Dugni fogunk? Nem. Mint eddig. Mi változik?
Nem fogom még szarabbul érezni magam és újra csalódni, mint minden próbálkozásom után.
Nem úgy, mint eddig.

Jól kitaláltam.
Már csak egy kérdésem van.
Mi a picsáért ezt írom, és nem a fentieket nyomkodom a telefonon?

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr6317976758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása