Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Erdő

2023. április 29. - Sandakutya

Reggel van. Már fent vagyok, öltözködni kezdtem, de már fél órája ülök az ágy szélén, egy szál semmiben.
Csak nem megy az elindulás. Valami hülye erdei sétát beszéltünk meg, második randi gyanánt. 
Tkömnek sincs kedve hozzá. Se az erdőhöz. Valami megint nem stimmel. 
Oké, nem Klári. Na de ki az? Ki olyan?

Közben elfilozofálgatok. Az vajon, hogy megy egy nőnél (vagy egyes embereknél), hogy szereti a másikat, állati jó vele a kefe, de nem tesz meg mindent azért, hogy minél többször hozzájusson.
Úgy érzem, valahogy úgy gondolkodhat (Klárira, és egy másik félrekúrós férj megcsalós nőre gondolok), hogy, ha elhanyagoltnak érzi magát, ha őt senki nem szereti, ha megérdemel egy kis törődést, akkor jön, és irgalmatlan jót baszik velem. Mert az jár neki.
De afféle, bűnös élvezetként gondol rá. Minden nap nem jó bűnözni, mert megárt, vagy kiderül, de néha...
Annál finomabb, az íze.

Én nem ilyen vagyok. Nekem minden nap, vagy pár naponta kell az, hogy szeressenek, hogy szerethessek, vagy hogy valakibe jó alaposan bele...
Lehet, velem van a baj.

Ja. Most ezt találtam ki. Lehet, hülyeség.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr1417965444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása