Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Sárkánykirálynő

2023. június 04. - Sandakutya

Megígértem, és végül is miért ne? A Kláris dolog is jól sikerült (jól sült el), mit veszíthetünk?
Itt persze nem lesz szerepjáték. Azt hiszem.

- Ó, hoztál finomságot, gyertek be!
- Szia!
- Helló.
Túl gyorsan nyitott ajtót, még nem értünk oda, a szem kontaktus is elmaradt, már indult is befelé Zsuzska, eltűnik oldalt. Szóval nem tudtam eldönteni kire értette a finomságot, Katira, vagy rám? És vajon kinek köszönt?
- Vetkőzzetek le! Mindjárt kész a csirke!
- Cicuka, nem kajálni jöttünk, ugye tudod? - kiáltok utána, mert megint csak valahonnan távolabbról utasít.
És persze a vetkőzzetek le részleteit sem tisztáztuk. Kibújunk a cipőből, én leveszem a pulcsim, Katka meg úgyis majdnem bikiniben van. Plusz mini szoknya.
- Jaj, te még mindig milyen vicces vagy, nem változtál semmit! - kiáltja a konyhából.
- Pedig nem is vicceltem - kacsintok Katira és egy cuppanóst adok a szájára.
Ó, látom már mi a lényeg. Ahogy belépünk, Zsú a sütőbe hajolva nekünk háttal, kis terpeszben, meztelen fenekét mereszti felénk, a puncija ízlésesen bújik ki alul, mintha azt mondaná az ánusznak: "Na, engedjetek, én is had lássak valamit!".
- Mindjárt jó lesz! - mondja a sütőnek.
- Azt lefogadom! - bólintok elismerően.
- Hú, egész megkívántam, - kontrázik Kati - a pipi húst.
Nem tisztáztuk mire is gondolt, de tényleg formás látvány volt.
- Na! - áll fel, a műsornak vége, és dehogy szándékos volt, már vagy két órája készül rá gondolom.
Ránk néz. Rajta egy kötény, szinte mindent takar, nyakig ér. Annyi, hogy egy foto-realisztikus meztelen csaj van rányomtatva olyan cicikkel, amik sosem lesznek Zsuzsikának. Azért így is jó az összkép.
- Mindent láttatok? - kérdezi "ártatlanul".
- A lényeget igen - mondom gépiesen.
- Jól körül néztetek?
Kati néz, de én jobban. Még mindig a puncijáról beszélünk? Ennyire nem jó poén.
- Hát, talán mintha szőrtelenebb lenne, mint régen - próbálkozom.
- Mi? Hülye vagy! A lakásban - esik le neki és mosolyog.
- Nem! Valami új, átrendezted? - kérdezi Kati.
- Persze! Ez a szekrény sem itt volt, más a fal is, világos barna volt, most meg bézs...
Kurvára tök olyan minden, míg együtt voltunk. Elvileg Kati egyszer volt, szóval ő még inkább nem láthatja mi változott.
- Aha, sokkal jobb lett! - kamuzok.
- Ezt meg dugd valahova! Mondjuk.. vízbe - adom át neki a pár szál virágot.
- Hülye! Köszi - és színpadiasan megfordul, csak hogy megint láthassuk a fenekét.
A bőre még mindig szép, az igaz.
- Elmegyek pisilni!
- Meg sem lepődök, de ne hagyj sokáig egyedül.. ezzel! - kiáltom Katinak.
- Héj, régen nem bántad, ha ketten voltunk.
- Ó, régen! Régen még volt igazi tél, meg víz a Balatonban..!
- Nem változtál.
- Mintha mondtad volna már.

Vacsi után italok kiöntve, állunk hárman körben, mintha bevetés előtt lennénk, és még egy búcsú pohárral betolunk, aztán, minden mindegy.
- Egészség! - és be.
Megint az a régi finom whiskey van. Inkább nem említem meg, így is túlzásba tudnám vinni a nosztalgiázást, de az csak mindenkinek kellemetlen lenne. Zsuzsa nézi az arcom, ezért úgy nyelem, mintha víz lenne. Pedig még mindig különlegesen finom.
- Ha már nem enyelegtek, akkor kezdhetnénk is, ugye? - kérdezi Kati.
Bár nem tudom mire gondolt, jóformán Zsúhoz se szóltam, de talán érez valami vibrálást köztünk. Bár nekem nagyon idegennek tűnik a nő. Mármint Zsú.
- Ne aggódj Cica, csak téged szeretlek - csókolom szájon a kislányt, majd Zsúhoz hajolok - és egy picit téged is.
Szájra puszi lenne, de elkap és csókolni kezd. Nem akarom, hogy Kati rosszul érezze magát, de itt most mindenkinek el kell engednie magát. Kiszabadítom magam Zsú szájából és fennhangon kimondom az egyértelműt.
- Mostantól a szabály, hogy nincs szabály! Mindenki szeret mindenkit. Nagyon! Kati?
- Oké!
Remélem értette, a zene gépen matat, valami lassút tesz be.
- Imádom a tökös pasikat! - Zsuzsa nyomatékosításként rámarkol a golyómra. 
- És a szende, szűzies lányokat, ugye? - intek neki a fejemmel Kati felé.
- Azokat is, nagyon.
Észre veszi magát, és megy Katihoz, aki elfelejtett visszajönni hozzánk.
Átöleli, csókolja, már felhúzta a szoknyáját, és a fenekét gyúrja.
- Kis csillag, ma nem mehetsz tőlem fél méternél messzebb! Világos? - kérdezi a lihegő lányt, kedvesen, de talán kicsit túl határozottan.
Kati már oda van, szeme lecsukva, ajka résnyire nyitva és élvezkedik.
Pár percig hagyom még őket, aztán én is lassúzni kezdek velük.

Olvastam már erről, és egyik másik lány ismerősöm is mesélte milyen, ha ez az állapot eluralkodik rajtuk, de még sosem láttam konkrétan senkinél. Azt sem tudom, irigyelni, vagy sajnálni kell ilyenkor őket. Egyesek átokként, mások áldásként élik meg.

Szépen lassan indultunk be, előírás szerűen. Romantikus nyalakodások, simogatás, csókok, és némi ujjazás. Aztán hol az egyik lányba, hol a másikba került a farkam, de mivel nagyon sok mindent akartam játszani velük, nem siettem el. És olyan jó volt őket látni, ahogy szeretik egymást, közben én azt a lányt és puncit választhattam, amelyiket csak akartam. Vagy szájat. Vagy mellett, vagy bármit. 
Persze engem sem hagytak ki. Nem én voltam a harmadik. Vagyis nem éreztem úgy. Szerintem Zsú egy darabig szándékosan figyelt erre, nehogy az történjen, mint legutóbb.
Aztán kezdte felhúzni magát. Vagyis inkább mi őt. Úgy alakult, hogy nyaltuk-faltuk ahol értük. Ő vált a dominává, olyan tekintetben, hogy mi kényeztettük. És ő ügyesen, mindig sorolta, mit hogyan szeretne. Nem volt zavaró. Mindketten élveztük, hogy gyönyört adhatunk neki.
Aztán kezdett átváltozni.
- Gyere, bassz! Dugjál rendesen! Te közben harapd a cicim! Ez az. Még, ne sajnáld. Dugjál!
Közben ő nagyon durván kezdte a csiklóját izgatni. Nem is tudtam, hogy így szereti. Dörgölte, csapkodta.
- Gyere nyúlj belém. Úgy, hogy ő bennem van! Csináld, feszítsd!
Nem fértünk el, és Kati karmolta a farkam. Kihúztam. Próbáltam nyalni a felaljazott pinát, de eltolta a fejem.
- Ne! Nyúlj be, még, mélyebbre, mozgasd az ujjad. Te meg dugj seggbe! Gyerünk már! Még egy ujjat tolj be, ez az, még, még!
Gumit húztam, mert nem akartam, hogy fájjon a farkam, gondoltam, hogy síkosítóra nincs szükség, talán pont szárazon akarja, azért egy tenyérnyi anyagot lapátoltam a fenekéhez, és két ujjam betoltam. Mintha az orrát pöcköltem volna meg. Biztos észrevette, de nem érdekelte.
- A farkad dugd be! Te meg erősebben ujjazz!
Bedugtam. Szegény Katinak nagyon fájt már a keze, már kétszer kezet váltott. Eltoltam, és én vettem át a helyét. Sorra dugtam be az ujjakat, de nem volt elég. Már az egész kezem próbáltam gyömöszölni befelé, de annyira meg nem volt tág.
- Áh, de bénák vagytok! - és felugrott.
Na bazmeg! Egy hiszti ilyen helyzetben a legrosszabb. 
A fiókjához ment, és elővett egy sárkány faszt.
Nem tudom mi a neve, lehet, hogy pont ez. Valami fél gumi/műanyag háromfasznyi dildó, ami átmérőben és hosszban is kb a háromszorosa egy normál pöcsnek. Az enyémnek legalábbis. Gondoltam, ha a kezem nem ment be, ez se fog. 
Sötétzöld, és mintha pikkelyek lennének rajta lefelé a herék irányába. Ezek arra jók, hogy mikor a brutálist betolták és húzzák ki, a punci (vagina) minden négyzet milliméterét sértsék/karcolják ott belül. Persze puha gumiból. Azt hiszem.
- Így kell, látod? - és betolta magának, lassan, de majdnem tövig.
- Húzkodd Kati! Gyerünk már!
De megint nem boldogult a gyenge kezű kislány. Átvettem tőle, és izomból toltam be és húztam ki. Ahogy nedvesedett, vagy tágult Zsú, egyre tempósabban tudtam csinálni. Persze másnap sajgott a vállam.
- Baszd a seggem! Basszad! Gyere, harapd a cicim!
Kati már nem tétovázott, bizonyítani akart, és mindent csinált. Szinte keze-lába járt (jó a lába nem), de nyalt, harapott, csiklót izgatott, bimbót csavart, hősiesen küzdött.
- Ez az, jók vagytok, még, adjatok nekem, gyerünk! - csukott szemmel irányított minket, égnek emelt lábbal.
- Bassz te kis pöcs! - és bumm, egy pofon nekem.
Nem volt erős, de a fülem csengeni kezdett. Nem akartam leállni. Inkább büntetésből mindenben durvább lettem. Azaz, lettem volna, mert alig tudtam erősebben tolni a faszt, vagy a műbrokit. A dildó húzogatás tempóját tudtam növelni.
Közben Kati haját tépte, és szorította fejét a nyakára.
- Harapj te kurva!
Ahogy rángattam benne fájó kézzel a gumi brét, elkezdett tocsogni. Cuppogva fröcsögött a lé, minden rántásnál egy újabb adag. Zuhanyozta a kezem, jobban kellett szorítanom a műfaszt, ki ne csússzon.
Aztán elhallgatott  a nő, és csak csendben vonyítani kezdett, vagy inkább halkan elnyújtva nyögni. A csípőjét mozgatta és élvezett. Egyértelműen, hosszan. Belerángott, közben spricc, megint, "Ááh- Ááh-Ááh", "Még-még-még" és újra még-még-megint. Nagyon fáradtam. Nem is tudtam, ilyenkor hogy számoljuk az orgazmust. A farkam már meggyötörve, kicsavarva pihent összemenve a valagában, a vastag gumifasz a túloldalon, konkrétan kifejte a cerkám, csak nem mertem kihúzni, nehogy kiakadjon "ő felsége".
Remeg, élvez, fröccs, megint. Meddig lehet ezt?
Lassan abbamaradt a hangja, és mintha nem jött volna már annyi cucc. Bár már tocsogtunk benne, lehet, hogy a pikkelyes fasz, némi anyagot vissza tolt a muffba.
Végre megfogta a kezem, és finoman lassítani kezdett. Éppen kezdett bedurranni a bicepszem.
Lefogott, és már csak pihegett.
Csak lihegett csukott szemmel. Kati már lemászott róla, Zsú tolta el a fejét az előbb.
Megfogtam a lányt, aki nagyon mosolygott és odahúztam magamhoz. A nagyágyon össze tudtunk bújni.
Kicist olyanok voltunk, mint amikor a szolgák, dolguk végeztével visszavonulnak, egymást ölelve, hogy "Ezt is túléltük".
Pedig nem volt rossz. Érdekes volt. Jó volt látni így élvezni valakit. Aki olyanná tud válni, akivé kicsit mindenki akar szex alatt. Persze, adni akarok a másiknak is, de én akarok lenni a központ, csak élvezni akarok, adj nekem, és senki ne törődjön mással!
- Ezt ki kell próbálnod Kati! Ez annyira kurva finom! Még mindig lüktet a pinám!
- Az nekem túl nagy lenne!
- Adok kisebbet! Tele van a fiók - lihegte halkan Zsú, miközben az utórengéseket élte át.
Kati rám nézett, én meg bátorítóan rábólogattam. Persze, próbálja ki. Otthon is játszhatunk majd vele talán.
- Oké, kipróbálom!
- Oké. Csak egy kicsit pihenek - pihegte az anyacsászárnő.
- Az ránk is fér - állapítottam meg, és átöleltem Katikát.
Egy csók a szájára, és ahogy a fejét a vállamra nyomtam, elalvás előtt még arra gondoltam, ki kéne kapcsolni ezt a szar zenét, mert baszni jó volt rá a ritmusa miatt, de nem akarom, hogy hörgésre ébredjek. Viszont ahhoz ki kellett volna nyújtanom a kezem, a távirányítóig. Csakhogy már elszállt az erőm. Egy kis szundítás nem árthat.

Mikor megébredtem, ezek már javában dolgoztak. Egymáson. Vagyis Zsú, egy kisebbik sárkány faszt tologatott Katiba, aki nagyokat nyögött közben. Csókolóztak és mindent csináltak, de egyértelmű volt, hogy most Katit kell a csúcsra juttatni.
Gyorsan lezuhanyoztam, és ahogy visszajöttem, még nekem is pont maradt pár baszatlan lyuk. Be is tömtem őket párszor.
Összességében jól telt az egész, bár a lányok elfelejtették, hogy nem csak egy fasz vagyok, és talán a többi bőrfelületemre is szánhattak volna némi időt a nagy sárkány kaland mellett. De nem panaszkodom. Ha valami hiányzik, otthon megkérem Katkát, úgyis bármit megtesz nekem ez a lány. 

Lassan meg is kéne hálálnom neki valahogy. Na nem szexszel, azon már túl vagyunk párszor.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr3918004340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása