Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Júlia

2023. június 12. - Sandakutya

Ezt mondtam már?
Keverem már, mikor mit.
Katit úgy kellett dugnom, hogy Julinak szólítom közben. Mintha az anyja lenne. Ő találta ki!
Nem az anyja!

"Ez az Julcsi, akarom a pinád", "jól szopsz Julcsika", "megbaszlak Juli", vagy csak élvezés közben "Juli-Juli-még-még!"
Aztán mikor azt is mondtam "Ha ezt a lányod látná" adott egy pofont. Katka.
Ki érti a nőket? :D

Amúgy nem tom mi van. Legközelebb ő fog engem Tomi bácsinak hívni (nem így hívják apámat)? Vagy Papának?
Fura. Szeretem, de fura. Ja. Nem félek kimondani. Akár ki is kiáltom az ablakon, hogy mindenki hallja!

FURA! :D

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr1318014604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nevem senki. 2023.06.12. 23:24:35

Inkább beteges. De nem ő tehet róla, hanem az az ostobenkó ribanc anyja, aki hülye mintát mutatott.
süti beállítások módosítása