Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Dianás cukor

2023. június 28. - Sandakutya

- Ne mondd, hogy nem!
- Kordában kéne tartanod Gyuri bácsit!

Vitatkoztunk. Nem veszekedtünk, csak...
Végül is de. Veszekedtünk.

- Milyen Gyuri bácsit?
- A házmestert!
- Nem hiszem el, hogy mindegyik öregemberrel összeveszel a házban!
- De ha mindegyik hülye?!

Ilyenkor azért az anyját látnom benne. Katka jó csaj, elvagyunk, már majdnem szeretem (a franc se tudja már mit érzek), jó vele, jó úgy hazamenni, hogy vár rám, vannak közös programjaink a szex mellett is (mondjuk többnyire az), de akkor is.
Ilyenkor látom, hogy a vér, nem válik.. , de ezt már mondtam.

- Mi történt drága, egyetlen, nyuszifülem?
- Hallod?
Várok. Komolyan hatásszünet kell ide? Miért nem mondja? Azt kell válaszolnom, hogy hallom, vagy mi? Én kivárom. Csak nézek bután. És "érdeklődően".
Még mindig várok.
És még egy kicsit.
- Ez az idióta! - na csak folytatja.
- Belépek a kapun, köszönök, vissza biccent, és valami cukorkát a szájához nyom, a levét szürcsöli belőle, engem néz és cuppog. Nyalogatja a vén barom, gondolom engem képzel oda, ahogy szopogatja a puncim, vagy nem tudom.
- Fúúúj!
- Ugye!? - kérdezi elégedetten.
- Hát ez undorító!
Bólogat Katka.
- Undorító, hogy egy öregemberre is rá tudsz kattani. Szexuálisan - mondom neki vigyorogva.
- Mi? Te én megöllek! - és már indul, hogy a "cséphadaró" technikájával megsorozzon.
- Hej, hej, HEJ! Ennyire beindultál? Hűtsd le magad! Olyan öreg a papa, hogy még talán látta az első lövéseket a nagy háborúban. Az elsőben! Te meg rákattansz?!
Már szorítom, párszor próbált rugdosni is, de ügyes vagyok.
- Engedj el, te hülye! - sikitozik.
- Csak egy csókért!
- Hagyjál már!
Én meg szorítom. Véletlen becsúszik a kezem a cicanadrágjába, persze bugyi sehol, itthon minek is és hopp, egészen a punciig nyúlok.
Leáll a csaj. Már nem szorít, nem ellenkezik. Én csak cuppogtatom az ujjam a puncijában, ő meg ölel. Már nem kell szorítanom.
- Imádlak, te kis hülye - mondanám, de megelőz.
- Utállak! - súgja  a fülembe.
- Akkor abbahagyom.
- Meg ne próbáld! - sikítja a fülembe.

Igazából nem terveztem semmi ilyesmit, mikor beléptem az ajtón és "beszélgetni" kezdtünk. Csak így alakult.
Kicsit a konyhaasztalon, és nagyon az ágyban dugtam meg. Tíz perc alatt végeztünk. Néha ez is jó.

Csak ez a hülye dal ne ismétlődne a fejemben folyton.
"Ó, lé Dian(n)..."

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr3018042394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása