Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Véletlen

2023. július 14. - Sandakutya

Ezt muszáj leírnom, mert hihetetlenek a véletlenek, és úgyse hiszi el senki, akkor meg, nem mindegy? Persze a rohadt lottón nem nyerek sose.

Randi Klárilivel. Annyira kellemes vele. Halál nyugodt. Semmi sem történik. Mondtam. Mintha nem randira mennék, hanem egyedül sétálni. Persze ő beszél, de nem össze-vissza és nem túl sokat, de.. jelen van. Ennyit tud.
Hallod!? Meg tudom érteni azokat, akinek ilyen nő kell.
Éppen azon a hegyes-völgyes erdős vidéken nézegettük a tájat, ahova Klárival jártunk többször. Tiszta romantika. Még a kezét is sikerült megfognom párszor. Suta ölelés (nem az őz, te hülye), és úgy ..., kezd kialakulni valami ezzel az új nővel.
Csörög a telefonom.
Kiírja Ili. Mondom mifasz. Felveszem, hogy halló.
- Szia Klári vagyok. Minden rendben?
- Ő..., igen.
- Egyedül vagy éppen?
- Nem.
- Akkor bocs, minden jót neked, majd beszélünk!

Azt mondtam, hogy Klárilinek ugyanolyan képe van a fb-on, mint Klárinak? Nagyon hasonlít a háttér, meg a ruha, amiben van. Mintha összebeszéltek volna. Ja, és Klárili vezetékneve ugyanaz, mint amit Klári használ kamu vezetéknévként évek óta fb-on. Véletlen? Azért néha elgondolkozom ezeken. Vagy csak jeleket látok, ahol nincsenek jelek?

Aztán hozzám megyünk, de minek.
Még reggel felmostam Old Spice tusfürdővel, hogy ha belép, a tömény tesztoszterontól azonnal szétnyíljanak a lábai.
Jó, nem segít tudom, de jópofának tűnt. Egy próbát megért. 

Másnap felhívom Klárikát, hogy elsírjam neki, egy napig nálam volt a nő, és alig vártam, hogy lelépjen.
El akartam mondani neki, hogy persze mindenki buta szőkét akar, és nekem végre megvolt, de ez még ahhoz is buta, hogy szexeljen. Vagy mi.
- Bocs, hogy pont rosszkor hívtalak, de Ilivel eszünkbe jutottál, és kiváncsiak voltunk, hogy vagy mostanság - mentegetőzik a drága.
És csilingelő hang, kedves nevetés, okos, értelmes témák, tanácsadás vica-versa és az élet nagy rejtélyeinek  fejtegetése. A szokásos pakk.

Egy félórát tartottam a telefont ballal és bedurrant az izmom. Egész este fájt utána.
Igen, én voltam az a pali, aki a tó körül sétált, és almát eszegetett, mobillal a kezében.
Szóval mondhatjuk, hogy Kupidó a szívembe lőtte a szerelem nyilát, de én kivédtem bal bicepsszel.
Ja és hogy mi volt a nyílvesszőre írva? Kinek a neve? Lehet, úgy kezdődött "Klár".
De hogy mi volt a vége az írásnak? Sanszos, hogy nem ili.

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr3118016610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása