Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Cím nélkül 2

2023. augusztus 25. - Sandakutya

Hívott az én drágaságom. Rami a fenét! Hülye vagy? Nem olvastad az előzőket?

Szóval Klárika a szép búgó hangján és a szexi kiejtésével súgta fülembe a... nem is tudom mit. Nem figyeltem arra mit mond, csak hogy hogyan. Csak olvadoztam. De valami megmaradt.
Elköszönés előtt, azt mondja:
- Na elengedlek, mindjárt menned kell a csajodhoz.
- Nem én megyek. Házhoz jön - nyugtatom meg.
- Ó, akkor azért mondtad, hogy takarítottál. Jobb lett volna, ha nem mondod meg, most még jobban utállak, mert tudom, hogy hol fogod megdugni, mert meg fogod dugni.

Mit lehet erre mondani? Mosolyogva szenvedtem kicsit a mondókáján és elköszöntünk. Persze így most kétszer annyira lesz ""taszító"" Rami, mert ő nem Ő. Marad az orgazmus előtti rágondolás.

Szinte már házasnak érzem magam. Mint amikor anyu Brad Pittre gondol, mialatt apu belelógatja. 
Szép!
De akkor miért vagyok vele, ezt kérdezed? Erre is van válaszom.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr4618111958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jajnemár 2023.08.29. 10:35:15

Szedd már össze magad. Klárika sose lesz a tied, Ramit (mást) meg nem értékeled. Nem vezet ez sehová.
El kell hajtani Klárikát, fel se vedd a telefont. Különben sose lesz olyan klárikád, akit te is szeretnél. Megy az idő, a te időd is! Közben meg kiégsz.

Nevem senki. 2023.09.02. 15:24:57

@jajnemár: Szerintem Katkára jó hatással volt emberünk és még érzelmileg is közelebb állt hozzá mint Ramihoz, csak elbaszta. Sajnálom hogy az a fonal elszakadt. Persze tudom az ő szemszögéből nézve, Klárihoz még Kata sem nőtt fel.
@Sandakutya: Talán akkor leszel végleg együtt Klárival, ha majd te is tudsz annyit a tejbe aprítani mint az öreg úr. :)
süti beállítások módosítása