Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Vannak dolgok

2023. szeptember 20. - Sandakutya

Ezt sem hittem volna, hogy nő ilyet kérdez tőlem: miért nem tudtál elélvezni?
Hogy változnak az idők. :)

Miért akarja, hogy megismerjem a húgát?
Rami ezzel nyaggat folyton.
- Tök jó fej, meg ki kéne mozdulnunk, nem jó, hogy bujkálunk és még senki sem látott...
Ilyenek. 
Most hogy magyarázzam el neki, hogy nem akarom, hogy bárki is meglásson minket, ahogy kézen fogva, szerelmesen andalgok Klárival, valahol az ország másik végében.
Csak mert a húg (vagy a barát, kolléga, szülő), pont arrafelé sétált és felismert engem. Nem akarom megbántani, nem akarom, hogy rosszul érezze magát.
Miért nem érti meg?

Amúgy meg, nem értem Rami miért gondolja, hogy megcsalnám. Sokszor humorosan a tudtomra adja, hogy tart tőle. Pedig én nem!
Mármint nem rendszeresen. Vagyis nem sűrűn. 2-3 havonta, az nem is számít. Az nem megcsalás, inkább kis elhajlás. És ha nem tudom nem fáj. Mámint ő, ha nem, az nem fáj neki.

Annyi minden (nem) történik, és annyi gondolat cikázik a fejemben folyton. De a legtöbbször nem tok gép elé ülni. Igen, ott van Rami. Aztán, mire lehet, már a felére sem emlékszem.
De példul a múltkor, eszembe jutott egy lány, aki azt mondta, ő ezért nem lesz szerelmes, hogy ne tudják átverni. Aztán úgy hagyott ott engem, hogy szerelmes lett. Másba. Van ilyen. Lazán tudom kezelni.
De vajon, ha engem újra elkapna az igazi szerelem, akkor mit tennék? Minden hülyeségre rábólintanék? 
"Persze, nem baj, ha kicsit félrekúrsz, lényeg, hogy legyél nekem!"
Nem tudom. Nem is biztos, hogy jó lenne az.
Ezért is nem bánom, hogy nem vagyok szerelmes. Csak szépen elkaristolunk Ramival. És persze ő szerelmes.
Én meg, nem szeretek tükörbe nézni.

Van ilyen.

Szóval van itt egy pici káosz, vagyis: k o.

Ja, a lényeg!
Klárival lehet egy lehet. Kb 2 hét múlva. Várom. Nem nagyon-nagyon mocskosul várom, csak várom. Biztos nagyon jó lesz. És kicsit tartok tőle, hogy így hogy ennyire félrementek megváltoztak a szexuális szokásaim, vajon kire fogok gondolni, ha őt töcskölöm majd? Gáz vagyok?

Amúgy persze, a párhuzamok folyton jönnek szembe. Még mindig. Egyfolytában. Ez már biztosan így marad.
Most jönne az a panaszkodás, hogy néha már kerülnöm kell, hogy ne akarjon Rami folyton dugni. Pedig nem öregedtem meg. Eskü!
Még egyedül le tudok menni a boltba, és a nyuggerkamionomat is elbírom mikor tele van csirke farháttal.

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr9718180361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nevem senki. 2023.09.20. 15:57:32

Már 1 alkalom is megcsalas.
süti beállítások módosítása