Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Beszámoló

2023. október 14. - Sandakutya

Na hát ez az. Megvolt a randi.
Van ám gondolkoznivaló bőven.

Fel-alá sétálok a szobámban és nem találom a helyem.
Tegnap még fogta a kezem és vele áztattam a golyóimat (és bumm, a romantkia szörny ismét lecsapott!), ma meg olyan üresnek érzem őket, és ... mindent.

Tegnap még az arcát néztem, a szövegét hallgattam (húú, az van bőven) és a gyönyörű bőrét csodálhattam.
De hogy is zajlott?
Le kell írnom, míg friss az élmény, viszont még napok kellenek, hogy kikristályosodjanak fejben a dolgok.

Leszállt a buszról, és boldogan öleltük egymást.
Ez tényleg a valódi öröm, nem az ami hamarosan jön Ramival: megölelem, mert szereti. Ez más.

Ahogy vezettem az autót, mellettem ült ez a csoda és a pár tincs haj, ami a bal arcát takarta a régi filmek rengeteg hajú szexi amerikai színésznőit juttatta eszembe. Volt egy cuki arc és dús lógó haj és minden pasi szerelmes lett beléjük. Pl. Melrose Place, vagy Knight Rider (oh, Boney, fejben többször megvolt!), stb.
A kékes szürke szeme pedig (igen, most olyan volt), megigézően de nem hidegen csillogott rám. A mosolya meg..., hagyjuk már! A szokásos. Szűk nadrág érzés.

A cukrászda kimaradt, de ő volt az a kis hülye, aki a Lidl-ben hangosan mondta "Ez is nagyon finom, de most vajas kalácsra vágyom. Az tudod milyen finom?". Kérdezi ez a bolond kis Klári, mintha valami különleges lazacos kaviár lenne, nem pedig mindenki számára elérhető dolog, de persze választ sem vár.
Már a gyümölcsöket fikázza válogatja.

A kis ház a hegyen átlagos, sehol senki. A beépített pezsgőfürdő benne hívogató. A mályvás rózsaszín falak nem az én világom, de mivel egy pohár borral ülünk a meleg vízbe, öt perc után már másra figyelek, nem érdekel.

Beszélgetünk, telik az idő.
A tökéletes méretű keblek fürdőruha nélkül felúsznak a vízben és extra mínusz tíz évet kölcsönöznek a gazdájuknak. Simogatás, finom masszírozás, nem érdekel, hogy én nem kapok, csak élvezem a bőre simaságát és az izmok, inak masszív ellenállását, zsír sehol, csak ahol pont kell egy pici.
Amíg a családról és a lovakról beszélgetünk (az a mániája), bújok hozzá, összefonódunk, hol ide, hol oda kerül a lába, vagy az enyém, szemben, vagy háttal, kellemes, izgató ez mindkettőnknek, de nem tolakodó, hova siessünk, van még időnk, egy teljes nap.
Aztán csak a kezébe veszi. A víz alatt lassan megmerevedik a zászló rúd, most én beszélek, kocsikról (mi másról) őt nem érdekli, játszik vele. 
Suttogni kezd a fülembe, mintha hallaná valaki.
- Azt akarom, hogy amíg én gyanútlanul az ágyon térdelek hason, te alaposan megbasznál! És majd masszíroznod is kell és hátulról úgy kúrni, hogy a fenekemet szétfeszíted!
- Itt is biztos jó lenne!
- Nem akarom, hogy ilyen klóros vízben megdugj! Utána két napig vakaróznék - hűt le kicsit.
Persze láttam én már nőt. Ezt meg pláne. Sokszor!

Töröm a fejem, de nincs meg milyen sorrendben dugtunk. Talán ez a menet áll a legközelebb a történtekhez.
Ahogy a punciját és a cicijét izgatom, kezd beindulni.
- Gyere be és dugjál meg!
Kiszállunk, a vizes talpunk nyoma jelzi, merre tart a vidámság.
A franciaágyon egymásnak esünk.

- Annyira gyönyörű vagy!
Jól emlékszel, ilyet nem mondok Raminak.
Csak nyög ez a nő és biztat, amíg simogatom.
- Azt is imádom, ha ezt csinálod. Gyere, told be a nagy farkad lassan...
Megkapja.
- Annyira jó, ahogy szétfeszítesz belül!
Egy kézzel a valagát markolom, úgy rángatom a faszomra, a másik kezem mindig a cicijéhez húzza, azt is kell izgatnom. Vagy a csiklóját, felváltva.
Aztán helyezkedik. Oldalra fekszik, az egyik lábát felemeli. Hátulról, oldalról dugom.
Közben a haját húzom, a nyakát szorítom, harapom a száját vagy ő az enyémet és imádom a nyelvét, ahogy az enyémmel fogócskázik a szájában. Ő is élvezi a régen érzett csók-csatát.
Aztán szopni kezd. Játékosan, körültekintően, mohón.
Előtte megbeszéltük, ő nem szeret szopni, nem élvezi, de örül, ha örömöt szerezhet nekem. És tud. Úgy csinálja, hogy ha azt hazudná ő el tud élvezni attól, ha csak szopatom, elhinném.

Itt van filmszakadás.
Na nem az elfogyasztott alkohol mennyiségtől - azt hiszem - , hanem mert nem tudom, hogy kerültünk vissza a vízbe. Nagyon jót dugtunk, de azt hiszem nem mentünk el. Arra azért emlékszik az ember, igaz?
Nem hiányzott az orgazmus, nem tett volna hozzá, állati jó volt az őrültködés. De akkor is, mi a francért nem fejeztük be, illetve miért mégis?

A vízben újra beszélgetés, még ital, (az kell, mert fontos a folyadék bevitel) nevetgélés. Szereti a humorom én szeretem ha nevet. És olyan szép!
Aztán a sok-sok simogatás, és póz csere, csókok, nyak és váll harapdálás meghozza a gyümölcsét.
A tomboló buborék tengerben, ő húzza magát a farkamra.
Hát kenés ugyan van, de a víz viszkozitása azért nem...
Persze csak először fáj. Aztán élvezem. Forog ide-oda, felteszi a lábát, terpeszt, majd szét szakad, nagyon akarja hogy basszák. Egyszer félig kiszáll a kádból (medencéből?) és felkattint minden lámpát. Ő nem szégyenlősködik, és én sem sötétítek be most, mint Raminál. Azért csinálja, hogy lássam a testét. Minden porcikáját. Büszke rá, és élvezi, ha gyönyörködöm benne, amíg baszogatom.
Már nem bírja a vágyat és újra beinvitál az ágyba.
Ahogy kiszállok, feltűnik, hogy a nagy fürdőszoba ablak végig nyitva volt, a szomszéd telek csak 4 méterre, ha mégis ott vannak, talán láttak hallottak mindent. Ágaskodó szerszámmal lassan körbefordulok, míg a papucsomba bújok, hogy a szomszéd nő ha lát, hadd élvezkedjen kicsit.

Az ágyon hason fekszik a szeretőm.
- Masszírozz meg! - kérlel szétrakott lábakkal.
Véletlen pont hoztam masszázs olajat. Nahát, lottóznom kéne!
Olajozni és gyúrni kezdem. 
Sajnos csak úgy érhetem el minden porcikáját masszázs asztal híjján, hogy a dereka fölé térdelve ülök, a lábaim között a feneke és a farkam nem fér el máshol hát hol az ánuszát, hol a lába közét bökdösi.
Nem bánja Klári.
Mindig elvarázsol a barnára sült bőre. A tengernél napozott, egész más árnyalata lett, mint amikor szoliból jön.
Legalább ennyi hasznom van az öregből.
A felső test és a lábak izomlazítása után, csak a fenék és környéke marad hátra.
Nem hagyok ki egy pontot sem. Lassan haladok, célirányosan előre. Végül a nedves bejárathoz érek, itt valaki nagyon vágyik a faszra.
Pont úgy kapja meg, ahogy kérte.
Szét húzom, betolom. Felsóhajt.
Hol engedi, hogy tempózzak, hol lassan akarja. Aztán "Dugj meg gyorsan!", majd "Ne, még ne menj el!", és "Elélvezhetsz, adj bele mindent, kefélj, kefélj szét!", "Várj, mégse akarom, hogy elmenj még!" de már késő. 
Párszor meg tudom állni, de azért varázsló én sem vagyok. Ha engedélyt kaptam, tövig nyomom a ... gázpedált.
- Óhh, én még azt akartam, hogy dugjál!
Csak a szokásos, már fel sem veszem.
Mire zuhanyból visszajövök, ő már alszik.

Reggel még egy laza pezsgőfürdőzés, aztán gyors pakolás, hogy mire jön a gazda kész legyünk.
Tizenöt percünk marad.
- Gyere, dugjál meg még egyszer!
- Mi? Nem! Ne szórakozz, még ki kell venni a cuccokat a kocsiba! 
- Gyere már! - mondja ellentmondást nem tűrő hangon és már meztelenül hanyatt fekszik az ágyon, az egyik lába felhúzva.
- Megőrjítesz!

Az megvan, hogy a szexi neccruha lukjaiba pont befér egy merev fasz? Vagy ha nem, akkor helyet csinál magának?
Sok mindent kellett belesűrítenünk pár percbe, de szerencsére meg tudtunk felelni a kihívásnak. 
Le se buktunk és el is mentünk időben. 

Mármint, izé...

Most, hogy leírtam, kimondottan rákívántam Ramira. Alig várom, hogy holnap megkefélhessem.

Pfhájj, de rossz vagyok!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr5818191189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása