Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Semmi extra

2024. február 03. - Sandakutya

Raminál ugyanolyan (nem rossz, egyáltalán), de most mintha belehúzott volna. Mármint a hízásba. Az meg nem előnyös neki. Nem mondom én is még a téli szigetelést viselem, de ugye, nem magammal kell szexelnem. Vagyis csak ritkán. Ha nincs ott ő. Meg senki sem.

Velük szórakoztatom magam:
R, K, Z, A, V.
És persze N segített volna nekem, hova vigyem Vivit kefélni az első randira. De elmaradt. Most rövid pórázon van, majd talán később lesz szex.

Juj mi történt. Bekészítettem a csipkés szemkötőt, hogy Vivinek elvigyem. Meg pár játékos dolgot.
Rami meg megtalálta két pólóm közt.
- Ez meg mi? - kérdezte komolyan.
- Ó, megtaláltad a meglepim. Boldog szombatot!
- De mi ez? - kérdezi mosolyogva.
Végül szerencsére nem kellett neki egyik sem. Hülyeség lett volna, ha szex közben rajta van a szemkötő, mikor én nem akarom látni. De szexi vödröt meg nem hoztam a fejére.
Pfuj milyen beszéd ez! Legszívesebben leköpném magam! Csak nincs elég turhám. Meg ez a kedvenc pólóm, nehogymá! 

"A" lehet parkoló pályára tett, de majd meglátjuk. Remélem minden rendben vele.

Klári nem keres egy ideje, de ez normális nála.
Írtam neki "Te már nem is szeretel". Küldött egy lájkot rá. :|

Z-vel ismerkedem. Jó fej. Szeretem ezt a felderítjük egymást dolgot az elején. Nem is rég írtam erről, ugye? Csak akkor Vivivel kapcsolatban.

Ejnye. Rossz fiú!

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr2018309759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása