Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

De mér?

2024. február 18. - Sandakutya

Zsoltit vártam.
Csak miatta mondtam, hogy ne jöjjön hozzám Rami.
- Tudod, sokat vezet, most végre össze tudunk futni.
- Na persze. Ő fontosabb, mint én.
Hitte is meg nem is, hogy pasi napot tartok. Nem érdekel. Gyanakodjon. Végül is nem alaptalan. Csak most éppen az.

Aztán csilingelt a telefon.
- Hallod!? Felszabadult Ágikám (a boltos csaj) úgy leszopott a hétvégén alig bírtam reggel haza vánszorogni :D
- Ő az akivel már nem dugtok? Büszke vagyok rád barátom. Azért örülök, hogy hallgattál rám. Nem zárjuk be az ajtókat, pláne amíg nem nyílik ki másik :D
- Ő keresett megint ... csak már meghívás keretében... lehet erre nemet mondani :D. Egyszer élünk :D
- Mázlista - írom vissza messengeren Zsoltinak.
- Hát kefélünk. Hozzá megyek ma este is. Szétb.om a valagát!
- Várj, mi? Zsolti bazmeg miattad dobtam életem nőjét, megírtam neki, hogy ma ne jöjjön, mert veled szexelek. Most nem jössz?
- Életed nője! Háháhá! Rami! Ezt te sem hiszed el, ne kamuzz már! :D bocs haver, hív a szerelem!
- Nem is ismered a szót!

De már nem válaszolt. Kicsit vártam, hogy írja "T", de aztán én töröltem. Ő a feleség elöl én Rami elöl rejtegetem az ilyen magasröptű beszélgetéseket. De jól leszívatott. Ja nem. Azt Ágival csinálta. Engem csak átb.ott.

De miért nem indulok már Ramihoz/ért, miért nem hívom, hogy szabad a pecó? Itt sétálgatok fel és alá, és meg se fordul a fejemben. Három nap múlva úgyis össze leszünk zárva. Akkor majd kúrni is kell folyton. Jó lesz akkor. Inkább írok.

Tomi bácsi beteg. Vagy öreg? Nem működik a cerka (de)? Akkor?

Lásd a válaszokat az előzőkben.

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr4718320037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása