Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Edzés

2022. május 27. - Sandakutya

Elkezdtem gyúrni.

Zsoltival elhatároztuk, ez nem mehet így tovább!
Nyomjuk a melót napközben, aztán haza, sör (whiskey) kibont, valami film előtt pusztulat, hajnali egy körül ágybaesés és reggel fél hétkor ébresztő. A zsírunk csak nő, csajok nem ragadnak (mondjuk rám azért néha :), a strandra kimenni így nem lehet. Ez nem mehet így tovább.

Kitaláltuk, szerda, eddzés. Menjünk futni. 
Mondjuk túlórázni kellett, rengeteg kocsi van folyton, áttettük csütörtökre. 
Aznap betegség miatt zárva. 
Pénteken pia nap, aztán hétvége. 
Ez volt múlt héten. Azóta mindig közbejött valami. Most péntek van.
De jövő héttől tényleg!
Nő is kell már, nem is csak úgy akárki.
Nekem "Ő" kell. Az egyetlen, akit még nem ismerek, akivel szeretet meg fles van.

Akkor is megtalálom az igazit!

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr2517793579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása