Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Szürreality

2022. július 07. - Sandakutya

A pénztáros nővé vált hatvanas pali, miután előzőleg női prosti volt, beszélni kezd hozzám. A hangja nemben, magasságban és hangerőben is változik, hullámzik. Néha, mintha több hangon beszélne egyszerre. Groteszk és ijesztő.
- Ön talán azon morfondírozik, hogy eme emelkedő túl meredek? Mesék pedig nem léteznek egy bizonyos kor felett. Módfelett! Talán lendületet vehet, de valójában nem alkalmas erre e gépezet. E motor, melynek gázolaj éhsége tán csak megbízhatatlanságával vetekszik, érte a múltban annyi talján verekszik, s mily nevet kapott a keresztségben Róma nemzete által? Hogy hagyhatták Romollust és Remust, a farkas két fiát, s azok leszármazottit, hogy kattogós ütemében megállíthatatlan, adagolásában ritmusos döglött dínó falóként Ri(t)mo névvel illessék azt, mi oly dicstelen, egyes mechanikerek által csak rittyónak csúfolt...

PFFFFFFFF!
Baszki! Francba, már megint háton aludtam. A fuldoklós horkolás mindig rémálmot okoz nekem. Azt mondják, ilyenkor az agy nem kap elég oxigént. Vajon hány agysejtem pusztult el közben? Pedig nem is ittam. Tegnap óta. 
De egy még biztosan van. Ami ugyanazt ismétli folyton:
Szandra.

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr7417796103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása