Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Leírhatatlan

2022. június 24. - Sandakutya

Amikor átkeféltük az éjszakát. A látvány, az érzések, mozdulatok, hangok furcsa képekként villannak fel visszaemlékezve rájuk. Csak fekszem és gondolkodom, és érzem, ahogy átsöpör rajtam az a jóleső érzés.
Amikor úgy volt, hogy lefekszünk, szex, aztán alszunk. De már kel fel a Nap, és az alvásból nem sok maradt, de helyette valami sokkal jobbat műveltünk. Még érezzük a tegnapi magunkat és azt a másik személyt, akivé váltunk. Én ébren, a nő elszundít, én listázom és tárolom az élményeket. Nem szándékos, én így működöm.
Valami megváltozott. Mostantól minden más lesz. Ugyanakkor visszaalakulunk a mindennapos énné. És később annyira távolinak tűnik majd, ami velünk történt.

Ezt akartam leírni, aztán rájöttem, hogy már valaki leírta.

"Az ágy nem hófehér ..."

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr7117802583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása