Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Ili

2022. július 28. - Sandakutya

Klári megint nálam járt.
Jó volt, mint mindig.
Kefe után az ágyban lihegve meztelenül, a plafont bámulva beszélgettünk. Én bámultam, ő csukott szemmel élvezett, aztán megkérdezett:

- Figyelj, Ili nem tetszik neked?
- A tesód, Ilonka?
- Aha! Tudod senkije sincs, s biztos örülne neki, ha tanítanál ezt-azt.
- Mondjuk?
- Mondjuk, hogy hogy kell jól szexelni!
Odafordultam, és próbáltam a szemébe nézni. De ő továbbra is csukva tartotta.
- Te most bedobsz a közösbe?
- Jaj, mert te azt annyira bánnád!
- Nem erről van szó, csak... - itt elakadtam. Nem tagadom, már korábban is elképzeltem Ilikét, ahogy alaposan...
- Csak? Ne mond, hogy nem mennél bele! - vigyorgott csukott szemmel.
- De igen, de ez téged nem érdekelne?
- Ugyan már, Tomika! - fordult hozzám, mélyen a szemembe nézett, átkarolt és lágyan megcsókolt.
- Nem vagyunk szerelmesek!
Vajon a hármasban is benne lenne? Elgondolkoztam pár percre.
- Nem!
- Mit nem? - nem értettem, mire mondta.
- Nem dughatod meg kettőnket egyszerre! A tesóm, te perverz állat! - tök komolyan mondta.
Ez hallja, mit gondolok?
- Ezt meg honnan vetted?
- Minden pasi egyforma! Na, kúrunk? - fordult rám, és már illesztette is be az uborkát.

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr8317807875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása